Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Vesla hoster på andre døgnet. I går natt hostet hun til hun kastet opp. Leste om løken i en blogg. Hadde ikke noe å tape på å prøve. Hun hostet tett hele kvelden. Jeg satt en halv løk under senga en halv time før leggetid. Rommet STINKET løk. Jeg la henne, to host og hun sovnet. Har nå sovet i 50 minutter uten host. I går brukte hun to timer på å sovne pga hosten. Seriøst, hvorfor tipser ikke legen om slikt? 😂😂 Spent på natten da, hun kan jo begynne å hoste igjen. Men det ser lovende ut. Krysser fingra. Anonymous poster hash: 3b83c...cf6
Mumua Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Her går det sinnsyke mengder løk 😂 Det funker 95 % av gangene hun hoster. Funker det ikke kliner jeg til med kamferdråper under beina. Helt fantastisk! Løk er gull
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Her er løk fast inventar i huset, nettopp for de nettene mini sliter med hoste Har brukt det noen netter i det siste og det fungerer som bare det! Fungerer ikke på tørrhoste, da. Anonymous poster hash: e38cd...eaa
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Hæ? Hvordan gjør dere det? Bare slenger en løk under sengen, eller skal den skrelles først? Anonymous poster hash: ac445...aa3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Hadde en hostekule nå men kastet ikke opp. Så fælt å ikke kunne hjelpe henne. Kamferdråper under beina har jeg aldri hørt om. Du som lurer, del en løk i to og legg på en tallerken nær senga. Skal lindre hoste sies det. Anonymous poster hash: 3b83c...cf6
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 Dette har jeg også god erfaring med! Funker bedre enn all hostesaft på markedet Anonymous poster hash: bc911...1de
skinnfilla Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 (endret) Det funker som bare det! Testet det med ene jenta , hun hostet til hun kastet opp. Med løk på hylla,sov hun som en stein hele natta 😳 Endret 17. januar 2017 av skinnfilla
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 Funker det uansett hva hosten skyldes? Lurer på om jeg skal snike litt løk inn på soverommet ikveld. Mannen er så plaget med at ham plutselig får hosteanfall om natten. Mulig han syns løklukta gjør det verre å sove da.... Anonymous poster hash: 88ef1...f59
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #10 Skrevet 17. januar 2017 Funker det uansett hva hosten skyldes? Lurer på om jeg skal snike litt løk inn på soverommet ikveld. Mannen er så plaget med at ham plutselig får hosteanfall om natten. Mulig han syns løklukta gjør det verre å sove da.... Anonymous poster hash: 88ef1...f59 Hehe...du må gjøre dette! Uten å fortelle om det. Blir som ordentlig forskningsstudie. Skyld på svette hvis han klager over lukta Anonymous poster hash: de79b...e73
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #11 Skrevet 17. januar 2017 Hehe...du må gjøre dette! Uten å fortelle om det. Blir som ordentlig forskningsstudie. Skyld på svette hvis han klager over lukta Anonymous poster hash: de79b...e73 Ikke dumt! kan passe på å lage mat med løk de neste dagene i tillegg - løklukta kaaaan jo ha satt seg i håret mitt? Anonymous poster hash: 88ef1...f59
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #12 Skrevet 17. januar 2017 Haha! Den var ny! Må jeg prøve. Her pleier vi å ha mentolatum under beina på de små (under 3 år) og på bryste på de større. Det hjelper godt. Kanskje samme effekt? man puster inn noe sterkt som løser opp? Anonymous poster hash: 4925c...272
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #13 Skrevet 18. januar 2017 Om det er løken eller ikke vet jeg ikke. Hun hadde én hostekule etter en time så sov hun til fire. Da var det noe hosting. Langt bedre enn i går natt. Anonymous poster hash: 3b83c...cf6
Millamelis Skrevet 18. januar 2017 #14 Skrevet 18. januar 2017 Det der funker hos oss og! Så bra at når gutten vår var 2 år, nekta han å legge seg uten "løken sin" 😂
Lessismore Skrevet 18. januar 2017 #15 Skrevet 18. januar 2017 Jøss, det har jeg aldri hørt om. Skal prøves ved neste hostekule-anledning.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #16 Skrevet 18. januar 2017 Man må kutte opp løken i båter og legge den i en skål med litt vann så den ikke tørker. Sett den så nærme hodet som mulig. 😊 Anonymous poster hash: 17337...089
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå