Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 såg han halta på ene foten idag. prøver og ta og finne ut hva de er men han vil ikke ligge i ro og blir gretten Anonymous poster hash: 87576...6a4
Elisun Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Personlig ville jeg ventet om du ikke ser noe synlig skade. Gikk med pus i hus her pga halt fot.Kostet over 2000 med røntgen og diverse. Fant ikke en dritt... bare slått seg litt i et hopp eller noe. Gikk over av seg selv etter en uke.. Så se det litt an tenker jeg da.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Du får neppe komme til hos dyrlege nå i kveld iallefall du bør iallefall ikke slippe pusen ut,hvis han normalt bruker være ute. Skadde eller syke katter kan fort finne på å gjemme seg. Så slipper du han ut risikerer du at han aldri kommer tilbake. Personlig ville jeg tatt en tur til veterinær om det ikke gikk over i.l.a et par dager, men dratt allerede i morgen om det var synlig skade eller hvis foten virker "lam". Dumt å la pus vente lenge om den har veldig vondt (de er flinke til å skjule HVOR vondt), men på en annen side er det ikke sikkert dyrlege kan gjøre noe fra eller til om det bare er en strukket muskel etc. Anonymous poster hash: dfb3b...31c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Hvis katten spiser og drikker som den pleier, så synes jeg du kan vente litt å se. Se etter ting som dyrlegen kan spørre om, hopper han hopp og ned av ting som han pleier, om han er mer plaget i noen situasjoner enn andre. Min katt begynte å halte, det viste seg at hun har litt gikt som blir værre når det er kaldt, hun er gammel da. Anonymous poster hash: e4cac...ae1
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Du får neppe komme til hos dyrlege nå i kveld iallefall du bør iallefall ikke slippe pusen ut,hvis han normalt bruker være ute. Skadde eller syke katter kan fort finne på å gjemme seg. Så slipper du han ut risikerer du at han aldri kommer tilbake. Personlig ville jeg tatt en tur til veterinær om det ikke gikk over i.l.a et par dager, men dratt allerede i morgen om det var synlig skade eller hvis foten virker "lam". Dumt å la pus vente lenge om den har veldig vondt (de er flinke til å skjule HVOR vondt), men på en annen side er det ikke sikkert dyrlege kan gjøre noe fra eller til om det bare er en strukket muskel etc. Anonymous poster hash: dfb3b...31c Det med at katter er flinke til å skjule smerte sa dyrlegen til meg og. Når man kan se at de har vondt, da har de veldig vondt. Anonymous poster hash: e4cac...ae1
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Så lenge du ikke kan se en synlig skade så hadde jeg ventet. Vi hadde en katt som ble 13 år og han haltet innimellom og det gikk over av seg selv. Tipper han slo seg i et hopp eller noe. Ble jo en del hopp på 13 år 😁 Så lenge han spiser,drikker og ikke virker veldig smertepreget så kan du la det gå noen dager tenker jeg. Om han fortsatt halter etter 1 uke ville jeg ringt dyrlegen. Anonymous poster hash: 43916...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå