Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #1 Skrevet 17. januar 2017 Kan jeg bruke noe annet? Sofaen er lys grå men ser ikke slik ut lenger.... Anonymous poster hash: 6a4c5...c4d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Lei tepperenser/møbelrenser på Maxbo eller på ditt lokale renseri. Funker som fy! Sofaen vår ble som ny! Kostet 250kr for et døgn å leie, pluss 60 kr for rensemiddel. Ta oppi et par korker skyllemiddel så lukter den nydelig etterpå. Anonymous poster hash: 8ca97...437
amandine Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Sofaen har ikke løse puter så du kan vaske trekkene forsiktig i maskin, da? Det går fint hvis du tar dem på igjen før de er helt tørre.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Takk for tips 😊 Det skal jeg prøve å få leid 😀 Hi Anonymous poster hash: 6a4c5...c4d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Sofaen har ikke løse puter så du kan vaske trekkene forsiktig i maskin, da? Det går fint hvis du tar dem på igjen før de er helt tørre. Får ikke tatt de av siden de ikke er løse 😕 Hi Anonymous poster hash: 6a4c5...c4d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Da hunden spydde ut den lyse stoffsofaen i vår møblerte LEIDE leilighet brukte vi sånn skumspray beregnet på å vaske bilseter med. Sprayet på og gned godt med fuktig klut (gjentok et par ganger der det var behov, skylte kluten ofte), lot tørke og støvsuget opp "pulveret" (rester). Deretter måtte jeg ta resten av sofaen for den var visst enda lysere enn vi trodde når den ble ren der det hadde vært hundespy krevde litt arbeid men billig og effektiv løsning. Gjorde det samme på overmadrassen på senga vår etter et mens-uhell. Kjøpte sprayen på biltema men sett det på europris også. Anonymous poster hash: fb21a...eae
MammaStine91 Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 Anbefaler å leie en rensemaskin. Funker som bare det!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå