Gå til innhold

Hva tror dere? 😄

Anbefalte innlegg

Heisann! Det er lite aktivitet i IKM-gruppa mi, så lurte på om noen flere kanskje ville synse litt om "tilstanden" min?😄

Dette er vår PP4 og i dag er jeg ca. 11 DPO.

Her er mine symptomer hittil

1 DPO - 8 DPO: ganske mye melkehvit kremet utflod daglig

1 DPO - dags dato: ømme/vonde brystvorter

7 DPO - 8 DPO: murringer og stiknikger i livmor/eggstokkområdet

9 DPO - dags dato: gulaktig kremet utfloden, tidvis rennende (overtok direkte etter den melkehvite utfloden)

9 DPO - dags dato: ømme/vonde bryster, som føles vondere for hver dag som går

Har igrunn troa selv, selv om det er skummelt å tro for mye. Men jeg lurer veldig på hva dere mer erfarne prøvere tror, kan jeg håpe på to streker - eller? 😄 Mange takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144307544-hva-tror-dere-%F0%9F%98%84/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synst det høyrest lovandes ut 😊 forstår du vil vente med å teste, har begynt med det samme sjølv. Mindre skuffande å få TR enn å få negative tester frå 8 DPO og fram til IKM 🙈 håper du får to blå!

Enig! Og tusen takk 😊 Lykke til du også!

Annonse

Brystene er fortsatt veldig ømme og tidvis gulhvit utflod. Aner et håp, men gir det noen dager til før jeg evt. tester - TR kan enda komme. Til tross for at IKM er i dag 😊 Har begynt på folat for sikkerhetsskyld 👍

Jeg fikk beskjed fra gynekolog om å starte med folat med en gang vi startet prøvinga, så det er sikkert smart uansett 😄

Hadde skikkelig troa denne gangen, da jeg hadde ømme bryster (hvilket jeg aldri tidligere har hatt), men kroppen kan lure! TR kom i dag.. Bedre lykke i PP5 for oss, IKM uke 7 neste gang

Fortsett på folat, man bør helst ta det i god tid før man blir gravid så bare fortsett på det :)

Anonymous poster hash: c4761...027

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...