Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #1 Skrevet 16. januar 2017 Erfaring? Anonymous poster hash: b673b...f15
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #2 Skrevet 16. januar 2017 Tar master nå. Bachelor var forholdsvis enkelt å surfe seg gjennom. Master krever langt mer dybdekunnskap og mye mer som skal leses og forstås, ikke minst! 😂 Anonymous poster hash: 546ef...221
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #3 Skrevet 16. januar 2017 Tar master nå. Bachelor var forholdsvis enkelt å surfe seg gjennom. Master krever langt mer dybdekunnskap og mye mer som skal leses og forstås, ikke minst! Anonymous poster hash: 546ef...221 Hvilken skole tok du hhv. bachelor og master på? Anonymous poster hash: 616ab...8d1
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 Master var mye mer krevende, men først oppgaveskrivingen. Men det er en stund siden jeg tok det, da brukte vi et år på master og skrev over 100 sider. Det krevdes mye selvstenndig forskning osv. Man må kunne analysere og forstår helhet, se sammenhenger osv på en helt annen måte. Sosionom studiet er praktisk, master er mer akademisk Anonymous poster hash: c2ab0...e27
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 Master var mye mer krevende, men først oppgaveskrivingen. Men det er en stund siden jeg tok det, da brukte vi et år på master og skrev over 100 sider. Det krevdes mye selvstenndig forskning osv. Man må kunne analysere og forstår helhet, se sammenhenger osv på en helt annen måte. Sosionom studiet er praktisk, master er mer akademisk Anonymous poster hash: c2ab0...e27
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #6 Skrevet 16. januar 2017 Takk for svar :-) Jeg er snart ferdig med bachelor, og synes studiet har vært relativt lett og greit. Jeg har et ønske om å lese videre, og tenkte jeg skulle høre litt om hva jeg skulle forvente ;-) Anonymous poster hash: b673b...f15
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #7 Skrevet 16. januar 2017 Takk for svar :-) Jeg er snart ferdig med bachelor, og synes studiet har vært relativt lett og greit. Jeg har et ønske om å lese videre, og tenkte jeg skulle høre litt om hva jeg skulle forvente ;-) Anonymous poster hash: b673b...f15 Hva er målet ditt med å ta master? Hva ønsker du å jobbe med? Anonymous poster hash: c2ab0...e27
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #8 Skrevet 16. januar 2017 Hva er målet ditt med å ta master? Hva ønsker du å jobbe med? Anonymous poster hash: c2ab0...e27 Målet er å få mer kompetanse, bli mer faglig sterk og utfordre meg selv litt :-) Jeg kommer fra en familie uten særlig utdannelse, så jeg ønsker å komme så høyt og langt jeg kan. Jeg er usikker hvilken retning jeg ender i.. Heller mot psykiatri eller barnevern foreløpig, men det skal jeg nok finne ut av ;-) Anonymous poster hash: b673b...f15
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #9 Skrevet 16. januar 2017 Jeg synes master var lettere en bachelor. Hadde C i snitt på bachelor og A i snitt på masteren🙃 Ferre fag og mer i dybden Anonymous poster hash: 2d6f9...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå