Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #1 Skrevet 15. januar 2017 Hva holder seg bra? Hvilken er du fornøyd med? Anonymous poster hash: 4d1c3...fe1
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Kjøper de stort sett på Ikea, billig og bra og kan byttes ut uten at det koster skjorta Anonymous poster hash: a3caa...f2a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Kjøp ei i jern eller stål, så unngår du de som gir fra seg stoffer mistenkt for å være uheldige for kroppen. De holder lenge også, og for all del IKKE kjøp en teflon panne fra Ikea ment til å ikke vare. Tenk på din egen helse, barnas helse og miljøet! Anonymous poster hash: f3b75...ec8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #4 Skrevet 15. januar 2017 Kjøp ei i jern eller stål, så unngår du de som gir fra seg stoffer mistenkt for å være uheldige for kroppen. De holder lenge også, og for all del IKKE kjøp en teflon panne fra Ikea ment til å ikke vare. Tenk på din egen helse, barnas helse og miljøet! Anonymous poster hash: f3b75...ec8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #5 Skrevet 15. januar 2017 Jeg er glad i woll. Gode, solide og holdbare panner, med avtakbart håndtak. Kan settes i stekeovnen. Steker fint og jevnt, god varmefordeling. Anonymous poster hash: 13639...6e5
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #6 Skrevet 15. januar 2017 Jeg liker Jamie Oliver sine. Anonymous poster hash: 46d05...4e6
eplekart11&snørose14 Skrevet 15. januar 2017 #7 Skrevet 15. januar 2017 Har brukt tefal/Jamie Oliver sine stekepanner i en årrekke. De holder et år eller to. Nå har jeg nettopp kjøpt Le Creuset Toughened Non-stick, for å prøve noe nytt. Veldig fornøyd med de første 2 ukene
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #8 Skrevet 16. januar 2017 Har hatt mange ulike. Og vært fornøyd med alle, men jeg klarer alltid å ødelegge dem etter hvert. Jernpanna mi derimot har jeg hatt i 15 år og den er like fin. Fordelen med den er at man også får dekket jernbehovet sitt om man bruker den (spesielt om man bruker feks tomatprodukter i den). Anonymous poster hash: 5d770...ac0
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #9 Skrevet 16. januar 2017 Jamie Oliver 😃 Anonymous poster hash: 7ddb4...632
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #10 Skrevet 16. januar 2017 Jeg bruker nå kun Scanpan som jeg har i flere størrelser. Anonymous poster hash: 5ae28...4aa
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #11 Skrevet 16. januar 2017 Kjøper de stort sett på Ikea, billig og bra og kan byttes ut uten at det koster skjorta Anonymous poster hash: a3caa...f2a Helt enig. Anonymous poster hash: 4f59f...049
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #12 Skrevet 16. januar 2017 Ikea 365. Har ei som jeg kjøpte i 2013 som fortsatt er fin. Anonymous poster hash: ad1a0...651
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #13 Skrevet 16. januar 2017 Ikea 365. Har ei som jeg kjøpte i 2013 som fortsatt er fin. Anonymous poster hash: ad1a0...651 Jeg har også kjøpt denne de siste årene. Nå ødelegger jeg alle panner uansett, inkludert denne. Men fordi den er billig så går det greit. Og kvaliteten på den i seg selv er god - det er tykk bunn og den steker jevnt og fint. Har akkurat kjøpt meg en Jamie Olivier, men det var fordi den var på tilbud og derfor kostet like mye som IKEA sin. Så får vi se hvordan den holder. (Ødelegger panner fordi jeg friterer en del i dem (for høy varme over tid), jeg steker ofte i smør (de fleste panner tåler visstnok bare olje) og jeg vasker pannene med såpe (våre panner blir for ofte stående med matrester et par timer etter middag, og da synes jeg ikke det holder med bare en skyll under varmt vann) Anonymous poster hash: 971b3...e0e
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #14 Skrevet 16. januar 2017 Jeg har også kjøpt denne de siste årene. Nå ødelegger jeg alle panner uansett, inkludert denne. Men fordi den er billig så går det greit. Og kvaliteten på den i seg selv er god - det er tykk bunn og den steker jevnt og fint. Har akkurat kjøpt meg en Jamie Olivier, men det var fordi den var på tilbud og derfor kostet like mye som IKEA sin. Så får vi se hvordan den holder. (Ødelegger panner fordi jeg friterer en del i dem (for høy varme over tid), jeg steker ofte i smør (de fleste panner tåler visstnok bare olje) og jeg vasker pannene med såpe (våre panner blir for ofte stående med matrester et par timer etter middag, og da synes jeg ikke det holder med bare en skyll under varmt vann) Anonymous poster hash: 971b3...e0e Ikke noe problem å vaske slike panner med såpe, det er støpejern som ikke tåler det. Ellers har du selv skjønt hvorfor de ikke lever lenge. Det er den høye varmen. Jo en panne tåler høy varme, men de må varmes opp gradvis, ikke rett opp på fult. Ved gradvis oppvarming får du også bedre stekeresultat. Men fritering er det veldig få panner som tåler. Selv har jeg en billig stålkjele som jeg bruker når jeg skal fritere, stål tåler mye høyre varme og mer juling. Anonymous poster hash: 34a83...db1
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #15 Skrevet 16. januar 2017 Ikke Tefal i hvert fall. Vår ble ripete og stygg etter en måned. Brukte kun treredskaper. Har vært fornøyd med scanpan. Anonymous poster hash: 0badc...fc3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #16 Skrevet 16. januar 2017 http://forskning.no/forurensning/2013/11/vi-far-i-oss-mye-giftige-fluorstoffer Ikke kjøp noe billig dritt med teflon. Anonymous poster hash: f3b75...ec8
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #17 Skrevet 16. januar 2017 http://forskning.no/forurensning/2013/11/vi-far-i-oss-mye-giftige-fluorstoffer Ikke kjøp noe billig dritt med teflon. Anonymous poster hash: f3b75...ec8 Hvis stekepanner er så farlige , så er det rart at de ikke står på listen over ting man bør unngå Anonymous poster hash: a3caa...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå