GÃ¥ til innhold

Gud bedre meg, Jarle Gorli er en creepy fyr 😨

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min kommenterte at han snakker som Kaptein Sabeltann 😂 Og det gjør han jo faktisk når han er litt opphausa 😂

Anonymous poster hash: 7a880...8a2

Skrevet

Fy fader så FLAU jeg ble av han på den tvekampen. Måten han stod der og liksom hadde psykoblikk når Gaute spurte om han var klar. Herregud så flaut.

Og grunnen for hvorfor han valgte Lars... bullshit

Fy for en ekkel fyr

Anonymous poster hash: f372e...9c5

Skrevet

Han er jo bare sååå deilig!!!

Men begynner å synes han er noe merkelig jeg også.....

Anonymous poster hash: dc616...ec1
Skrevet

Jarl har alltid vært sånn. Jeg var på et motivasjonsseminar med han på begynnelsen av nittitallet (på slutten av ungdomsskolen) og jeg lurer fortsatt på hva det egentlig var han snakket om...

Anonymous poster hash: eac8d...77c

Skrevet

Artig at han vant! Da blir det liv og røre på Farmen. Jeg måtte le av de blikkene til Jarl under tvekampen. Litt av en type

Anonymous poster hash: d50ea...ff9

Skrevet

Ta en potet! Ta gjerne 4, ta 8, ta alle. Ja, ta en potet! Stek den og kok den, ja spis gjerne skallet, men ta en potet!

Stapp den i munnen på han så blir det stille 🙈😂 Han er kjekk.. men skikkelig ekkel 😱

Anonymous poster hash: dee24...c0a

Skrevet

Creepy er bare fornavnet! Se denne!

OMG, jeg ler og ler! (Og synes også det er litt skummelt.)

Anonymous poster hash: 252cc...f03

Skrevet

I den videoen er han jo langt mer komisk enn skummel. Er enig med den over her som tenker på Kaptein Sabeltann, det gjør jeg også. Det er noe ganske underlig i at både han og Eli Rygg skulle ha forutsetninger for å coache og videreutvikle andre mennesker bare fordi de har vært på barne-TV. 

Skrevet

I den videoen er han jo langt mer komisk enn skummel. Er enig med den over her som tenker på Kaptein Sabeltann, det gjør jeg også. Det er noe ganske underlig i at både han og Eli Rygg skulle ha forutsetninger for å coache og videreutvikle andre mennesker bare fordi de har vært på barne-TV.

Komisk fordi man tror det hele er laget som en joke... Skummelt fordi han faktisk er 100% alvorlig og det er faktisk slik han driver sin coachingvirksomhet. Sett flere videoer av han og han er jo akkurat like teatralsk og ordene har like liten betydning som i den videoen over her... 😱

Skrevet

What??? Og ja det er kaptein sabeltann hehe

Anonymous poster hash: 29d68...a85

Skrevet

Men er det noen som leier han inn som coach? For i mine øyne er han jo det motsatte av en dyktig coach. Skremmende, og på grensen til psykopatisk.

Anonymous poster hash: 58fc5...cb8

Skrevet

Hjelpes... Lyset er på men ingen er hjemme. Eller kanskje Kaptein Sabeltann ☠

Anonymous poster hash: 465cb...c95

Skrevet

Men er det noen som leier han inn som coach? For i mine øyne er han jo det motsatte av en dyktig coach. Skremmende, og på grensen til psykopatisk.

Se programmet med Thomas seltzer jeg har skrevet om lenger opp.., da får du svar på det 😉

Skrevet

Han og Kari skulle aldri blitt med. De kommer ikke godt ut av Farmen. Begge var folk man trodde var rimelige oppegående mennesker, noe de tydeligvis IKKE er :o

Anonymous poster hash: 2c691...39f

Men hadde Farmen vært så artig om de ikke hadde vært med? Neppe! Er jo ikke pute-TV som er artig å se på! Intriger og drama, DET er god underholdning på tv!! :)

Anonymous poster hash: 885b6...fdc

Skrevet

Er det sånn at det er greit å drite ut folk, og si stygge ting om dem, så lenge de er kjendiser?

En ting er å kommentere at man ikke liker oppførselen til en i Farmen knyttet til en hendelse i programmet. Men dette er direkte personangrep. Tråden burde slettes.

Anonymous poster hash: 0e524...ca1

Skrevet

Men hadde Farmen vært så artig om de ikke hadde vært med? Neppe! Er jo ikke pute-TV som er artig å se på! Intriger og drama, DET er god underholdning på tv!! :)

Anonymous poster hash: 885b6...fdc

Det er jo helt fantastisk at de er med! Men for egen del buede de virkelig ha latt være.
Skrevet

Se programmet med Thomas seltzer jeg har skrevet om lenger opp.., da får du svar på det Anonymous poster hash: 7a880...8a2

Stakkars.

Jeg fikk faktisk bare vondt av han i det innslaget. Han bil jo bare så gjerne bli sett. Han savner skuespilleryrket, intensiteten, samholdet. Det er jo synd på mannen.

Thomas Setzer er rå da!

Skrevet

Ser på Farmen og Jarl Gorli er jo bare guffen 😨 Håper han taper ikveld!

Anonymous poster hash: 52c02...9d3

Han har sikkert tatt en potet!

Anonymous poster hash: 5ff11...8bd

Skrevet

Er det sånn at det er greit å drite ut folk, og si stygge ting om dem, så lenge de er kjendiser?

En ting er å kommentere at man ikke liker oppførselen til en i Farmen knyttet til en hendelse i programmet. Men dette er direkte personangrep. Tråden burde slettes.

Anonymous poster hash: 0e524...ca1

Det er ikke personangrep å diskutere en offentlig person. Folk må få lov til å diskutere hans oppførsel på TV og hans hårreisende coaching opplegg.

Skrevet

Anonym bruker, on 16 Jan 2017 - 10:34, said:

Stakkars.

Jeg fikk faktisk bare vondt av han i det innslaget. Han bil jo bare så gjerne bli sett. Han savner skuespilleryrket, intensiteten, samholdet. Det er jo synd på mannen.

Thomas Setzer er rå da!

link til intervjuet? Anonymous poster hash: e9b2c...6e4
Skrevet

Jeg så klippet med Tomas Seltzer, og jeg måtte si meg enig med Tomas. Jeg skjønte heller ikke bæret av hva Goli ville fram til. Skikkelig svada :-P

Men jeg synes også synd på han, for det er tydelig at han ikke er helt der han ønsker å være..

Skrevet

Han er bare en stakkarslig mann som er ensom og savner glansdagene med oppmerksomhet og skryt. Samtidig ser han ikke at han begynner å bli gammel og ikke er like smart som før.

Anonymous poster hash: 6ad70...d66

Skrevet

Han er bare en stakkarslig mann som er ensom og savner glansdagene med oppmerksomhet og skryt. Samtidig ser han ikke at han begynner å bli gammel og ikke er like smart som før.

Anonymous poster hash: 6ad70...d66

Har han vært noe i media etter Portveien 2 egentlig, er han kjent for noe annet?

Anonymous poster hash: 20820...7e4

Skrevet

Basaahahahah trodde jeg skulle dø under tvekampen. Det blikket...

Anonymous poster hash: d318d...5b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...