GÃ¥ til innhold

Betale reise med bank norwegian - avbestillingsforsikring

Anbefalte innlegg

Vi skal på chartertur til syden. I den forbindelse vurderer jeg å betale turen med bank norwegian for å få gratis avbestillingsforsikring. Noen som vet om den er trygg/nok? Eller bør jeg legge til avbestillingsforsikringen som følger med på ving. Dersom jeg tar den avbestillingsforsikringen gjennom bank norwegian og vi får legerrklæring på sykdom, er det nok til å få igjen depositum?

Anonymous poster hash: 243ab...06d

Fortsetter under...

Vi skal på chartertur til syden. I den forbindelse vurderer jeg å betale turen med bank norwegian for å få gratis avbestillingsforsikring. Noen som vet om den er trygg/nok? Eller bør jeg legge til avbestillingsforsikringen som følger med på ving. Dersom jeg tar den avbestillingsforsikringen gjennom bank norwegian og vi får legerrklæring på sykdom, er det nok til å få igjen depositum?

Har du reiseforsikring? Da trenger du ikke en slik avbestillingsforsikring i det hele tatt 😉 Smør på flesk

Anonymous poster hash: 20e42...9e5

Har du reiseforsikring? Da trenger du ikke en slik avbestillingsforsikring i det hele tatt 😉 Smør på flesk

Hæ seriøst? Har hatt avbestillingsforsikring og reiseforsikring i 20 år😅 gjelder ikke den bare når man først har reist på tur?

Hæ seriøst? Har hatt avbestillingsforsikring og reiseforsikring i 20 år😅 gjelder ikke den bare når man først har reist på tur?

Nei, det gjelder også når turen må avlyses grunnet sykdom og dødsfall.

Sjekk reiseforsikringen din!

Om én i reisefølget blir syk så får du ikke automatisk igjen pengene for alle. Du må sjekke forsikringen din. Om du betaler over 50% av reisen med Mastercard så får man vel omtrent igjen alt uansett grunn

Anonymous poster hash: 51839...aed

Ekstra avbestilingsforsikring er penger rett ut av luft for det fleste. Avbestillingsforsikringen gjelder kun ved sykdom eller dødsfall i familien, det er i alle fall vanlig. Men de fleste betaler turen med kredittkort, og de aller fleste kreditkort har innebygget reiseforsikring om man betaler minst 50% av turene med kortet. (Pass derfor på å betale med kun ett kort). Ingen med vett i behold reiser på ferie uten reiseforsikring, og den dekker også avbestilling pga sykdom eller dødsfall. Dermed er man jo allerede dekket to ganger, så en tredje avbestillingsforsikring som man atpåtil må betale ekstra for, er helt unødvendig.

Vi har opptil flere Mastercard, men ingen av dem dekker avbestilling uansett grunn. 

Annonse

Jeg har to kredittkort.
Et som har reiseforsikring, avbestillingsforsikring inkludert.
Et fra banknorwegian, som har leiebilforsikring, mot et ekstra gebyr. Der skal man og betale et gebyr for avbestilling, reiseforsikirng.

Vil tro at din vanlige reiseforsikring har avbestilling ved sykdom. Det har vi hatt i if..., i tryg, i gjensidige og i klp.
​Du har det kun i banknorwegian om du betaler ekstra for det. 250,- tror jeg det er

Anonymous poster hash: f614e...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...