Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Jeg har lyst til å fortelle noe, noe som gjør meg forvirret og lettere irritabel mye av tiden når man prøver og få bli gravide. Etter EL har jeg alltid disse symptomene: Hodepine Hovne, tunge bryster med stooore blodårer og kirsebærrøde vorter. Mensmurringer, stikker i lysken og stiv i korsrygg. Trett hele tiden. Meget til humørsvigninger. Sist syklus var TR 5 dager forsinket, så jeg var SÅ sikker, denne gangen også.. Mine symptomer på TR er prikk like dem jeg hadde som gravid sist, psykisk slitsomt, så man kan ikke lete etter tegn eller signal desverre, tålmodighet er ikke min sterke side. Og med ustabil EL så er det slitsomt i lengden. Anonymous poster hash: f5c97...3de
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #2 Skrevet 15. januar 2017 Samma her. Alle tegn på graviditet de 8 mnd vi har prøvd, hat vært falske. Tenker at jeg MÅ slutte å lete etter symptomer. Men lettere sagt enn gjort Anonymous poster hash: d857b...13c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #3 Skrevet 15. januar 2017 Slik er det her også! Ømme pupper, trøtt, hormonell, stikninger nedi magen osv.. Så jeg lurer meg selv hver mnd, i tillegg er mensen ustabil og kommer alt fra dag 23 til 27, så jeg er lei av hele greien Anonymous poster hash: 6091c...d83
Sirius92 Skrevet 16. januar 2017 #4 Skrevet 16. januar 2017 Eg fekk opp positiv graviditetstest på fertilitetsmonitoren min den 13.januar, 8 dager etter samleie. Eg har vert svimmel og til tider dukker kvalme opp,har ogdå hatt mindre energi. Men hvordan kan eg være sikker på at eg er gravid ? Ein dag etter positiv test fekk eg eit negativt svar på ein digital clearblue graviditetstest. Noen som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2017 #5 Skrevet 16. januar 2017 Eg fekk opp positiv graviditetstest på fertilitetsmonitoren min den 13.januar, 8 dager etter samleie. Eg har vert svimmel og til tider dukker kvalme opp,har ogdå hatt mindre energi. Men hvordan kan eg være sikker på at eg er gravid ? Ein dag etter positiv test fekk eg eit negativt svar på ein digital clearblue graviditetstest. Noen som kan hjelpe? Spørs kor sensitiv testen er. CB er det 25 mlu. Krysser og håper det er noe der. Anonymous poster hash: e5d6c...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå