Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #26 Skrevet 14. januar 2017 Har ikke noe å si når du har hadd mobil fra. iPhone er den første smarttelefonen, siden er den blitt den som alle kopierer og prøver å imitere etter. Det er fortsatt snakk om at det skal komme en "iPhone-killer". Men det kommer aldri. Fordi iPhone var først, iPhone er best. iPhone er kvalitet, derfor er den så dyr. Men den som vil ha en skikkelig og god mobil tar seg råd til det. For det er det faktisk verdt! Anonymous poster hash: 20376...fec Auda... Du er med andre ord av de hjernevaskede. iPhone er slett ikke kvalitet. Skjermer knuses bare man ser stygt på dem, telefonen skrur seg av når det blir bittelitt kjølig i været og tåler generelt svært lite. Dette kaller ikke jeg kvalitetsmarkører, dette kaller jeg ekstremt store svakheter. Eplet er ikke bare halvspist, det er råttent i tillegg. Anonymous poster hash: c950b...6b0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #27 Skrevet 14. januar 2017 Jeg har hatt Samsung Galaxy s3 og har nå iPhone 5s. IPhonen er lettere og penere, men jeg savnet likevel Samsungen mye i begynnelsen. Batteritiden var super, iPhone sin er latterlig dårlig i forhold. Likte tastaturet og stavekontrollen også, iPhone sin autocorrect har jeg rett og slett slått av. Den er jo tilbakestående! Samsungen tåler også mye mer, jeg mistet den rett i asfalten flere ganger og den fikk knapt en skramme. Husker ikke lenger hva annet jeg synes var bra, for nå har jeg vent meg til iPhonen. Men neste telefon blir nok en Samsung igjen. Synes iPhone er for dyrt i forhold til hva man faktisk får. Anonymous poster hash: 7d127...ab8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #28 Skrevet 14. januar 2017 Auda... Du er med andre ord av de hjernevaskede. iPhone er slett ikke kvalitet. Skjermer knuses bare man ser stygt på dem, telefonen skrur seg av når det blir bittelitt kjølig i været og tåler generelt svært lite. Dette kaller ikke jeg kvalitetsmarkører, dette kaller jeg ekstremt store svakheter. Eplet er ikke bare halvspist, det er råttent i tillegg. Anonymous poster hash: c950b...6b0 Den harde kjernen av iPhone-eiere er som en hjernevasket sekt. Sikkert derfor den er lagt opp som om den var ment på barn. De skjønner ikke mer avansert. Snakk om å være blind. Anonymous poster hash: 97779...63a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #29 Skrevet 14. januar 2017 Gidder ikke mer rotete meny fra Android. iPhone er lekkert, enkelt og perfekt. Jeg er IKKE hjernevasket, bare superfornøyd med alle Apple-produkter og deres geniale nyskapende teknologi. Alt annet blir bare asiatisk kopiering. Dessuten har skjermene og kameraene på Samsung dårligere reaksjonsevne enn iPhone. Du merker at alt er bare treigere og seigere å få til med Android. Derfor alltid iPhone for meg! Anonymous poster hash: 3207e...b02
Popelko Skrevet 14. januar 2017 #30 Skrevet 14. januar 2017 Jeg er mest glad i iPhone, så svaret mitt er enkelt. Men samboer, som også har hatt begge deler, sverger til Samsung.
Popelko Skrevet 14. januar 2017 #31 Skrevet 14. januar 2017 Auda... Du er med andre ord av de hjernevaskede. iPhone er slett ikke kvalitet. Skjermer knuses bare man ser stygt på dem, telefonen skrur seg av når det blir bittelitt kjølig i været og tåler generelt svært lite. Dette kaller ikke jeg kvalitetsmarkører, dette kaller jeg ekstremt store svakheter. Eplet er ikke bare halvspist, det er råttent i tillegg. Anonymous poster hash: c950b...6b0 Har du hatt iPhone, egentlig? Jeg har hatt min (6s) i 1 år, den har gått i bakken X antall ganger og er like hel. Har den i lomma når jeg er ute, bor på Hedmarken og her er det gjerne 15 minus. Aldri opplevd at den har skrudd seg av. Den har derimot badet litt i kaffe, men såpass tålte den
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #32 Skrevet 14. januar 2017 Iphone er no' dritt!!! Anonymous poster hash: f9fc2...03d
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #33 Skrevet 14. januar 2017 Har du hatt iPhone, egentlig? Jeg har hatt min (6s) i 1 år, den har gått i bakken X antall ganger og er like hel. Har den i lomma når jeg er ute, bor på Hedmarken og her er det gjerne 15 minus. Aldri opplevd at den har skrudd seg av. Den har derimot badet litt i kaffe, men såpass tålte den Enig i det. Har mange år som klønete iPhone-bruker bak meg (3, 4s, 5s, 7). De har gått i bakken utallige ganger, og aldri knust. Aldri opplevd at de ikke tåler kulde heller. 5s hadde kjipt batteri. Holdt en dag, men ikke to ved mitt bruk. Men går helt greit å ha en daglig laderutine. Når jeg samtidig har en jobb som i flere år har påtvunget meg nye "flotte" Samsung jobbtelefoner, som flere ganger har slettet ALT (gjenopprettet fabrikkoppsett) på eget initiativ, jevnlig låser seg på de minst passende tidspunkt, og ikke klarer å forstå av seg selv at den skal bytte mellom wifi og mobildata, så nettet faller ut.... For å nevne noe... Telefonkyndige IT-folk klarer heller ikke fikse disse utfordringene. Mine Samsung-tilhengende venner mener at alt dette rotet med mine telefoner er "uflaks", og at det ikke skjer med noen andre. Men jeg blir ikke overbevist... Jeg foretrekker en telefon som bare fungerer, til alt jeg vil bruke den til, helt uproblematisk. Da er iPhone det eneste alternativet. Anonymous poster hash: 51470...4a1
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #34 Skrevet 14. januar 2017 iPhone Anonymous poster hash: 9587d...09b
Admin Skrevet 15. januar 2017 #35 Skrevet 15. januar 2017 Har du hørt om skjermsparer Anonymous poster hash: 97daf...216 Hva hjelper skjermsparer om man mister den i bakken? Jeg har hatt iphone før, og flere android telefoner, og jeg holder meg til android. Iphone er perfekt for folk som foretrekker enkle menyer, lite valgmuligheter og som har et lavt forbruk av apper. Jeg derimot har alt for mange apper og har allerede fylt opp minnekortet mitt på 64 gb med diverse apper jeg bruker aktivt, i tillegg liker jeg å kunne forandre på telefonen etter hvordan jeg selv vil ha den, og da foretrekker jeg android. I tillegg er ejg mye i skog og mark, og en telefon som ikke er vanntett og tåler en trøkk er det ingen vits i å ha for meg.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #36 Skrevet 15. januar 2017 I følge min sønn; iPhone 7. Han gikk fra Samsung til iPhone 7 og er nesten forelsket. Selv har jeg bare hatt iPhone siden den første kom, og ingen har knust. Anonymous poster hash: 48d4a...d72
Gjest Darwinia:-) Skrevet 15. januar 2017 #38 Skrevet 15. januar 2017 Har ikke noe å si når du har hadd mobil fra. iPhone er den første smarttelefonen, siden er den blitt den som alle kopierer og prøver å imitere etter. Det er fortsatt snakk om at det skal komme en "iPhone-killer". Men det kommer aldri. Fordi iPhone var først, iPhone er best. iPhone er kvalitet, derfor er den så dyr. Men den som vil ha en skikkelig og god mobil tar seg råd til det. For det er det faktisk verdt! Anonymous poster hash: 20376...fec Oi, her snakker vi VIRKELIG hjernevasket "Jeg har ALDRI prøvd noen andre merker, men jeg VET at IPhone er best, fordi den er dyrest" Apple har gitt ut en bok med bilder av telefoner. Den koster bare 2500 kroner. Løp og kjøp!!! http://www.theverge.com/2016/11/15/13635788/apple-coffee-table-book-products-images
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #39 Skrevet 15. januar 2017 Samsung! Det vil si... Kan godt hende iphone generelt er bedre... Men jeg klarte ikke venne meg til apple. Gikk tilbake til samsung og anroid, veldig fornøyd med det 😊 Anonymous poster hash: 15f5c...851
Julymom2015 Skrevet 15. januar 2017 #40 Skrevet 15. januar 2017 iPhone, har både 6s og 7 , veldig veldig fornøyd !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå