Gå til innhold

Dere som har hatt både Samsung Galaxy og iPhone. Hvilken tlf syns dere er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må snart ha ny mobil, og valget er å vente på Samsung Galaxy S8 som mest sansynlig kommer i april. Eller kjøpe iPhone 7.

Har alltid hatt Samsung. Ikke prøvd iPhone.

Dere som har hatt begge, hvilken vil dere anbefale, og hvorfor?

Anonymous poster hash: cc494...434

Fortsetter under...

Skrevet

Samsung....uten tvil!!

Anonymous poster hash: 6f5bd...85f

Skrevet

Samsung.

Har nå 7 egde og er strålende fornøyd. Kan glatt anbefale den.

Anonymous poster hash: 6f288...aa2

Skrevet

Har bare hatt Samsung s3 og s4

Nå har jeg iPhone 5s og er tusen ganger mer fornøyd med iPhone. På begge Samsung telefonene så lukket apper seg ofte og telefonen hang seg helt ved oppdateringer. Ingenting fungerte når noe oppdaterte seg. Elendig batterikapasitet. Måtte lades hele tiden. Begge telefonene bare lada ut og døde til slutt. Ville ikke skru seg på mer.

Synes iPhone 5s har perfekt størrelse. Den er enkel og har ingen problemer med noe egentlig. Den har alt jeg trenger. Ikke veldig god batterilevetid her heller, men veldig mye bedre enn de to andre samsungene.

Mulig de nyeste samsungene er bedre nå.

Sikkert mye som har skjedd siden s3 og s4 😂

Anonymous poster hash: dfe55...731

Skrevet

Samsung!

Samboer har alltid vært stor fan av iPhone men kjøpte seg en Sony nylig (ganske lik Samsung siden de begge har Android) og han angrer ikke ;) iPhone er oppskrytt! Det er uvant i begynnelsen med en annen programvare men det venner man seg til. Jeg likte aldri iPhone når jeg hadde det.

Anonymous poster hash: 0e2e9...bed

Skrevet

Samsung.

Har hatt iphone også, men samsung er uten tvil best 😉

Annonse

Skrevet

Har bare hatt iPhone, men iPhone 7 uten tvil! Den er enklest å bruke, rask, tar fantastiske bilder, har mengder av apper og muligheter. Mye bedre enn noen annen mobil!

Anonymous poster hash: 20376...fec
Skrevet

Jeg har begge, Samsung på jobb, iPhone privat. Elsker iPhone. Synes Samsung er rotete og mye mindre intuitiv.

Anonymous poster hash: 51470...4a1

Skrevet

iPhone!

Anonymous poster hash: 94d62...acf

Skrevet

Har bare hatt iPhone, men iPhone 7 uten tvil! Den er enklest å bruke, rask, tar fantastiske bilder, har mengder av apper og muligheter. Mye bedre enn noen annen mobil! Anonymous poster hash: 20376...fec

Hvordan kan du være så skråsikker på at iPhone er så mye bedre enn noen annen telefon når du ikke har hatt noen andre?

Blant de som har hatt begge (og det er de HI spør) er det overlegen flertall på Samsung.

Kanskje på tide å teste noe nytt?

Anonymous poster hash: 97779...63a

Skrevet

Har hatt både Samsung og iPhone, sistnevnte er favoritten.

Anonymous poster hash: 0ffd9...d6f

Skrevet

Hvordan kan du være så skråsikker på at iPhone er så mye bedre enn noen annen telefon når du ikke har hatt noen andre?

Blant de som har hatt begge (og det er de HI spør) er det overlegen flertall på Samsung.

Kanskje på tide å teste noe nytt?

Jeg har hatt flere forskjellige mobiler. Jeg har hatt iPhone 3G, iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 6 og nå altså, iPhone 7. iPhone 7 er helt klart overlegen alle andre mobiler! Sorry, men det finnes ingen andre mobiler som kan måle seg med iPhone 7. Jeg har lest mange tester før jeg kjøpte 7eren! Så jeg er erfaren med mobiler, har hatt mobil i mange år og kan uttale meg.

Annonse

Skrevet

Samsung og den tåler så mye mer, mistet den mange ganger i gulvet og iphone mistet jeg kun engang,så var den ødelagt

Skrevet

Har hatt samsung i 4 år og en mer irriterende mobil skal du lete lenge etter. Treg og du må innom mye forskjellig for enkle funksjoner..  Nei, kjøpte en iphone 5s(liker dem smale, så jeg kan bruke 1 hånd) Brukersnittet er for dummies... Passer meg helt utmerket  :legrine:  Så for meg er det nok iphone som får første plass :)

Anonymous poster hash: 34ee7...244
Skrevet

Samsung og den tåler så mye mer, mistet den mange ganger i gulvet og iphone mistet jeg kun engang,så var den ødelagt

Har du hørt om skjermsparer😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 97daf...216

Skrevet

iPhone 7 her, mannen har 7 plus. Anbefaler 7, plussen er for stor. Fantastiske telefoner. Aldri hatt Samsung da..

Skrevet

Jeg har begge deler, IPhone som jobb tlf og Samsung privat, og må si jeg er mest fornøyd med Samsung :)

Anonymous poster hash: d39ee...c9f

Skrevet

Jeg var iPhonefrelst helt til jeg prøvde Samsung. Jeg går aldri tilbake!

Anonymous poster hash: c9e9e...250

Skrevet

Jeg har hatt flere forskjellige mobiler. Jeg har hatt iPhone 3G, iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 6 og nå altså, iPhone 7. iPhone 7 er helt klart overlegen alle andre mobiler! Sorry, men det finnes ingen andre mobiler som kan måle seg med iPhone 7. Jeg har lest mange tester før jeg kjøpte 7eren! Så jeg er erfaren med mobiler, har hatt mobil i mange år og kan uttale meg. Anonymous poster hash: 20376...fec

Men det er jo kun iPhone.

Da gjentar jeg det jeg skrev i forrige innlegg: Hvordan kan du være så skråsikker på at iPhone er best når du ikke har hatt andre merker?

Jeg har hatt både iPhone, samsung galaxy, LG, Sony Experia, HTC og Nokia. Men aller fleste samsung galaxy da de knuser alle andre merker.

Skrevet

Jeg har hatt flere forskjellige mobiler. Jeg har hatt iPhone 3G, iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 6 og nå altså, iPhone 7. iPhone 7 er helt klart overlegen alle andre mobiler! Sorry, men det finnes ingen andre mobiler som kan måle seg med iPhone 7. Jeg har lest mange tester før jeg kjøpte 7eren! Så jeg er erfaren med mobiler, har hatt mobil i mange år og kan uttale meg.

Jeg tviler på at du har lengre erfaring med mobiler enn meg. Jeg kjøpte min første mobil på tidlig 90-tall.

Det som i alle fall er min erfaring, er at Android-telefoner er svært brukervennlige, fullstendig selvforklarende og man har stor handlefrihet til fornuftige priser. iPhone er mye vanskeligere å bruke, men selvfølgelig, har man først lært systemet, så kan man det. Apple-produkter er dessuten voldsomt overpriset og man er bastet og bundet til App-store.

Ja, jeg har absolutt prøvd begge, og skal aldri ha iPhone igjen frivillig.

Anonymous poster hash: c950b...6b0

Skrevet

Jeg har hatt Samsung og så Sony i mange år, og nå har jeg fått iPhone 7 gjennom jobben.

Synes iPhone er en god telefon, men ikke bedre enn de andre jeg har hatt. De er like enkle i bruk, men jeg merker at man kan tilpasse Android-telefoner mer, hvis man er interessert i det. Har tilgang til selve systemet i Android, ikke bare grensesnittet.

I Samsung kan man sette inn ekstra lagringskort, det et en stor ulempe med iPhone.

Og til sist til en ting med iPhone 7 som er så JÆVLIG provoserende og irriterende. Jeg hører mye på musikk på telefonen og har et par med supergode Bose noise-cancelling hodetelefoner. De funker ikke med iPhone 7 uten den lille overgangen (som følger med i eska) siden Apple har fjernet minijacken nå. Tror du ikke dritten lager klikkelyder og gjør at avspillingen hakker? Har prøvd to stk nå og det er rett og slett et dårlig produkt. Hvis jeg lirker og lurer, funker det til slutt, men det er så dårlig.

Anonymous poster hash: b1241...a45

Skrevet

Samsung. iPhone skal jeg aldri ha mer av den enkle(men irriterende) grunn at den ikke tåler kulde. Skruer seg av selv ved et par plussgrader om batteriet er lavt. VELDIG negativt når det er så kaldt store deler av året

Anonymous poster hash: 494ac...f3d

Skrevet

Jeg har bestandig vert iPhone frelst i alle år. Min kjære iPhone ble knust i sommer,og fikk låne en Samsung galaxy s7 edge. For å si det kort,kjøpte meg en slik, og har aldri vært mere fornøyd💖🖒 fantastisk på alle måter 😊 ville gått for en ny samsung helt soleklart. Men om du er usikker,prøvelån en iPhone,da finner du fort ut om du liker den😃

Anonymous poster hash: e0470...01f

Skrevet

Jeg tviler på at du har lengre erfaring med mobiler enn meg. Jeg kjøpte min første mobil på tidlig 90-tall.

Det som i alle fall er min erfaring, er at Android-telefoner er svært brukervennlige, fullstendig selvforklarende og man har stor handlefrihet til fornuftige priser. iPhone er mye vanskeligere å bruke, men selvfølgelig, har man først lært systemet, så kan man det. Apple-produkter er dessuten voldsomt overpriset og man er bastet og bundet til App-store.

Ja, jeg har absolutt prøvd begge, og skal aldri ha iPhone igjen frivillig.

Anonymous poster hash: c950b...6b0

Har ikke noe å si når du har hadd mobil fra. iPhone er den første smarttelefonen, siden er den blitt den som alle kopierer og prøver å imitere etter. Det er fortsatt snakk om at det skal komme en "iPhone-killer". Men det kommer aldri. Fordi iPhone var først, iPhone er best. iPhone er kvalitet, derfor er den så dyr. Men den som vil ha en skikkelig og god mobil tar seg råd til det. For det er det faktisk verdt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...