Gå til innhold

Spillkveld for tolvåringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 12 som har lyst på en Spillkveld. (Brettspill). I klassen er de 24. Vurderer å invitere hele flokken på fredag. Det er jo sikkert en god del som ikke kan eller som ikke er så glade i å spille. Litt snacks, brus og diverse spill. Ikke noe mer innviklet. Høres det greit ut?

Anonymous poster hash: 78172...f5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjempefint ut!

Skrevet

Jeg har en datter på 12 som har lyst på en Spillkveld. (Brettspill). I klassen er de 24. Vurderer å invitere hele flokken på fredag. Det er jo sikkert en god del som ikke kan eller som ikke er så glade i å spille. Litt snacks, brus og diverse spill. Ikke noe mer innviklet. Høres det greit ut?

Høres helt flott ut:)

Tror derimot du må ha høyde for at de fleste kommer;)

Anonymous poster hash: ef89b...764

Skrevet

Høres helt flott ut:)

Tror derimot du må ha høyde for at de fleste kommer;)

Anonymous poster hash: ef89b...764

Sikkert noen som skal noe annet, men vi har plass til alle om så skulle være . Det går fint, men tenkte ikke å fremstille det som at det var forventet at alle kom, ikke som i bursdager ☺

Skrevet

Vi gjorde det i klassen til sønnen min, men vi lånte kantinen på skolen vi da og hadde det der. Var veldig koselig, og de fleste kom faktisk. 

Vi inviterte med foreldre også, i kantinen er det mange bord å sitte rund, folk tok med spill hjemmefra også rullerte man litt på hva slags spill man ville spille og med hvem. 

Anonymous poster hash: 653ad...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...