Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Jeg har en datter på 12 som har lyst på en Spillkveld. (Brettspill). I klassen er de 24. Vurderer å invitere hele flokken på fredag. Det er jo sikkert en god del som ikke kan eller som ikke er så glade i å spille. Litt snacks, brus og diverse spill. Ikke noe mer innviklet. Høres det greit ut? Anonymous poster hash: 78172...f5b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Jeg har en datter på 12 som har lyst på en Spillkveld. (Brettspill). I klassen er de 24. Vurderer å invitere hele flokken på fredag. Det er jo sikkert en god del som ikke kan eller som ikke er så glade i å spille. Litt snacks, brus og diverse spill. Ikke noe mer innviklet. Høres det greit ut? Anonymous poster hash: 78172...f5b Høres helt flott ut:) Tror derimot du må ha høyde for at de fleste kommer;) Anonymous poster hash: ef89b...764
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Høres helt flott ut:) Tror derimot du må ha høyde for at de fleste kommer;) Anonymous poster hash: ef89b...764 Sikkert noen som skal noe annet, men vi har plass til alle om så skulle være . Det går fint, men tenkte ikke å fremstille det som at det var forventet at alle kom, ikke som i bursdager ☺ Anonymous poster hash: 78172...f5b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Vi gjorde det i klassen til sønnen min, men vi lånte kantinen på skolen vi da og hadde det der. Var veldig koselig, og de fleste kom faktisk. Vi inviterte med foreldre også, i kantinen er det mange bord å sitte rund, folk tok med spill hjemmefra også rullerte man litt på hva slags spill man ville spille og med hvem. Anonymous poster hash: 653ad...b80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå