Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #1 Skrevet 14. januar 2017 Trenger tips! Aner ikke hva jeg skal bake til bursdag i morgen. Familiebursdag! Anonymous poster hash: 1de63...886
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #2 Skrevet 14. januar 2017 Marsipankake (eller fondant), med ønsket dekor fra den som har bursdag Oreokake er en slager som alltid blir oppspist Pavlova Gulrotcupcakes Ostekake Suksessterte Snickerskake Daim-iskake Kaker som går igjen her. Anonymous poster hash: d5a32...4dd
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #3 Skrevet 14. januar 2017 Trenger tips! Aner ikke hva jeg skal bake til bursdag i morgen. Familiebursdag! Anonymous poster hash: 1de63...886 Sjokoladekake, gulrotkake, boller Anonymous poster hash: f7e9a...a6a
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #4 Skrevet 14. januar 2017 Marsipankake, verdens beste, ostekake og sjokoladekake er slagere her Anonymous poster hash: 52a7e...7d8
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #5 Skrevet 14. januar 2017 Alltid en kake med krem, enten marsipankake, vanlig bløtkake, pavlova eller verdens beste, bursdagsbarnet bestemmer. Alltid sjokoladekake, enten rund med bringebærmousse inni eller brownies, bursdagsbarnet bestemmer Alltid muffins, lyse med sjokoladebiter i, pyntet med melis og kakestrøssel. Noen ganger gjærbakst som kringle, kanelboller e.l. Kommer litt an på hvor mange vi blir. Alltid is, sjokolade og potetgull på bordet. Så baker jeg gjerne et eller annet nytt, varierer hva jeg baker som siste kake. Ting jeg har vært innom er rullekake, ostekake, suksessterte, fyrstekake, nøttekake, prinsessekake, eplekake.... Anonymous poster hash: debfc...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå