Gå til innhold

reiser du med veske eller ryggsekk på fly ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Syden i februar,praktisk med dekk,men det det rart ut ? Og hva bruker dere å pakke i til strandturene ?

Anonymous poster hash: 864ce...843

Skrevet

Koffert. Og håndbagasjekoffert. Har med sekk eller bag til strandturer.

Anonymous poster hash: 917cd...dae

Skrevet

Har alltid fjellreven-sekken min med meg. 

Bruker ikke veske. 

Anonymous poster hash: 35b08...e0f
Skrevet

Når jeg reiser alene med småbarn har jeg ryggsekk. Må kunne bære sovende barn gjennom flyplassen . 

Når vi er 2 voksne har jeg trillebag av et slag + liten håndveske så jeg slipper vekta. 

På stranda er det ryggsekk. Igjen, må kunne få med meg sakene mens jeg bærer barn over varm sand :)

Anonymous poster hash: 532da...b19
Skrevet

Jeg reiser ofte alene med to relativt små. Vi bruker ikke vogn. Jeg har en stor sekk med alt vi trenger til flyturen med skift, enkel snacks (opplevde en gang at vi ble sittende over en time før vi kunne lette, fikk ikke noe mat eller drikke i tilfelle vi kunne ta av i hvert øyeblikk) og underholdning. Har også klær for en dag, tannbørster og badetøy, i tilfelle kofferten kommer på avveie. Ellers har jeg en koffert med fire hjul, det er lettere å styre og jeg har alltid en ledig hånd til barna. Barna har hver sin lille ryggsekk med bamsen sin i, for da føler de litt ansvar for sekken om det bare var fargeblyanter i.

Anonymous poster hash: 07607...2fd

Skrevet

Har alltid sekk egentlig, er ikke noe veskemenneske, så veske bruker jeg aldri, kun strandveske når vi går 20 meter fra bilen til stranda.

Anonymous poster hash: 473ce...e8a
Skrevet

Både sekk og veske, men har da plass i sekken til vesken om det blir behov for det.

Bruker enten sekken eller en stor strandveske når vi er på stranden.

Anonymous poster hash: 96124...069
Skrevet

Kommer an på reisen:)

Anonymous poster hash: a1aac...5ef

Skrevet

Alltid sekk. Gidder ikke å bære mer enn nødvendig.

Skrevet

Alltid sekk.

Anonymous poster hash: cc60d...e2d

Skrevet

Alltid sekk her også uansett hvor familien skal ut og farte.

Anonymous poster hash: c363d...089

Skrevet

Hvis jeg og mannen er på tur, bruker jeg veske. Er barna med så har vi sekk begge to. Greit å ha Skiftetøy, mat og leker/bøker til barna. På stranda brukes samme sekken av samme grunn.

Anonymous poster hash: 68efe...913

Skrevet

Inn i flyet har jeg veske og noen ganger en liten trillekoffert. Sekk eier jeg ikke engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...