Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #26 Skrevet 14. januar 2017 Jeg synes familiebilder på veggene er bælstygt, ja. Det fins jo en mellomting av å ha de i stua og i en skuff da. Anonymous poster hash: 68c08...533
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2017 #28 Skrevet 14. januar 2017 Jeg har heller ikke av dyr og brudepiker,men tenker dere ikke på at barna VET at de blir tatt bilde av, bildene blir kjøpt,men stuet bort 😕 barna min elsker å se på disse bildene! De er stolte og snakker om barnehagen 😊 Anonymous poster hash: 68c08...533 Nå er mine barn litt eldre og få ting er flatere enn søte barnebilder av seg selv. Det er ikke noe de ønsker at vennene skal se ☺, men de vet jo hvor bildene er og det hender vi tar frem bilder når vi er alene hjemme. Anonymous poster hash: 389f5...d60
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #29 Skrevet 15. januar 2017 Jeg synes familiebilder på veggene er bælstygt, ja. Kunne ikke vært mer enig:) Anonymous poster hash: 6aaf9...7bf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2017 #30 Skrevet 15. januar 2017 Har et bilde av hvert barn i gangen, resten henger på rommene deres. Er gruppebilder fra BHG. Anonymous poster hash: a5b09...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå