Gå til innhold

Hvor henger dere skolebilder og bhg bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor henger dere opp bildene?

Anonymous poster hash: ed96b...a2e

Skrevet

Alt i en skuff, bortsett fra et par på kontoret Har ikke bilder oppe.

Skrevet

Har en ramme lignende denne i TV-stua

https://www.bgafotobutikk.no/bangkok-galleri-i-hvit-32-bilder

Alle de stående bildene er barnehage- og skolebilder av ungene i 10x15 cm, de liggende er andre fine bilder fra ferier o.l.

Resten av skolebildene har jeg satt i perm. Alle ungene har hver sin perm med 100 plastlommer i, der har jeg samlet diplomer, skolebilder, noen fine tegninger, enkle lapper de har skrevet og andre småminner til dem.

Anonymous poster hash: 30a6f...a34
Skrevet

Ligger i en skuff. Har ingen bilder av ungene eller andre mennesker fremme.

Anonymous poster hash: 389f5...d60

Skrevet

Har en ramme lignende denne i TV-stua

https://www.bgafotobutikk.no/bangkok-galleri-i-hvit-32-bilder

Alle de stående bildene er barnehage- og skolebilder av ungene i 10x15 cm, de liggende er andre fine bilder fra ferier o.l.

Resten av skolebildene har jeg satt i perm. Alle ungene har hver sin perm med 100 plastlommer i, der har jeg samlet diplomer, skolebilder, noen fine tegninger, enkle lapper de har skrevet og andre småminner til dem.

Det var jo lurt!

Anonymous poster hash: ed96b...a2e

Skrevet

1.klasse bildet av barna henger i yttergangen

Skrevet

Her henger de i stua :-)

Eldre bilder henger litt rundt om i huset, gangen, trappegangen osv :-)

Skrevet

På veggen.ikke alle da. Har en vegg deg jeg har fotografier av slekt og familie samlet. Alt i sorthvitt og med samme farge på rammene.

Anonymous poster hash: a46ae...9a8

Skrevet

Alt i en skuff, bortsett fra et par på kontoret Har ikke bilder oppe.

😂 ødelegger det interiørstilen din eller hva? Srakkars barn som vet dere har fine bilder, som bare ligger gjemt

Anonymous poster hash: 68c08...533

Skrevet

På veggen opp trappa til 2.etg. gjerne litt lavt, eller i holde-barne - høyde. Jenta på 4 år elsker å se på bilder fra barnehagen. Fortelle om barna og si natta til dem 😊når nye bilder kommer opp, flytter vi de eldste bildene ett hakk høyere opp

Skrevet

Her henger det nå ett bhgbilde i trappen, og et bhgbilde innrammet på skjenk i stuen.

Skrevet

De er i et album. Blir en del barnehagebilder og klassebilder etterhvert så skulle alle hengt oppe så hadde veggene vært fulle med andres unger 😁

Anonymous poster hash: b8c6d...4dc

Skrevet

😂 ødelegger det interiørstilen din eller hva? Srakkars barn som vet dere har fine bilder, som bare ligger gjemt

Jeg har heller ikke fotografier på veggene. Ser ikke poenget. Jeg ser jo ungene hver dag likevel. Det har ikke noe med stil å gjøre, bare om man er opptatt av bilder. Har ikke brudepike eller bilde av dyr på veggen heller.

Skrevet

I en skuff

Anonymous poster hash: f6590...de0

Skrevet

ødelegger det interiørstilen din eller hva? Srakkars barn som vet dere har fine bilder, som bare ligger gjemt

Jeg synes familiebilder på veggene er bælstygt, ja.

Skrevet

På veggen i trappen opp til barnerommene

Anonymous poster hash: 7f0f1...88f
Skrevet

Foreløpig henger portrettbildene i stua og gruppebildene på rommet hans. Vi har bare ett barn på 5 år, og de har fotografering i bhg annenhvert år, så det har ikke blitt så mange enda. Når det blir flere tar vi vel et utvalg i stua og resten på rommet hans. :)

Anonymous poster hash: c635b...228
Skrevet

Foreløpig henger portrettbildene i stua og gruppebildene på rommet hans. Vi har bare ett barn på 5 år, og de har fotografering i bhg annenhvert år, så det har ikke blitt så mange enda. Når det blir flere tar vi vel et utvalg i stua og resten på rommet hans. :)

Anonymous poster hash: c635b...228

Hehe, vi har 4 barn mellom 8 og 15 år, og på skolen tar de bilder hvert år, det blir mye bilder det ;)

Jeg sender tilbake mye jeg da, bildene er veldig dyre og ikke alltid like vellykket. Beholder om det er noen som ble ekstra fine og selvfølgelig 1. og 7. og 10. klassebildene.

Skrevet

Har gruppebildene hengende i gangen. Portretter hengene i den andre gangen.

Anonymous poster hash: 00d8f...cf1
Skrevet

Noen henger på barnerommene. Resten ligger i en skuff

Anonymous poster hash: b3c67...932
Skrevet

Eldste har klassebilde på rommet. Ellers har bidratt et portrett av hver i trappa. Bytter ut etterhvert og legger gamle bilder i en mappe.

Anonymous poster hash: 86892...2a2

Skrevet

Barnebilder henger i trappegangen ned til kjellerstua.

Ellers har vi en benk med bilder av alle vi er glad i på. Familie og venner om hverandre.

Anonymous poster hash: b0f5d...0a4

Skrevet

Jeg har heller ikke fotografier på veggene. Ser ikke poenget. Jeg ser jo ungene hver dag likevel. Det har ikke noe med stil å gjøre, bare om man er opptatt av bilder. Har ikke brudepike eller bilde av dyr på veggen heller.

Jeg har heller ikke av dyr og brudepiker,men tenker dere ikke på at barna VET at de blir tatt bilde av, bildene blir kjøpt,men stuet bort 😕 barna min elsker å se på disse bildene! De er stolte og snakker om barnehagen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...