Gå til innhold

Vondt etter fjerning av visdomstann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opererte ut visdomstann torsdag den 5 jan. Tok stingene torsdag denne uken. Og nå helt plutselig er det en stor kul i tannkjøttet ovenfor og det smerter i tennene ved siden av.

Vanlig?

Trodde først det var matrester men det er en stor kul der stingene har vært.

Anonymous poster hash: 7e11b...6c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bra. Du må sjekke. Det gjør jo veldig vondt lenge men. Hos meg glemte de en lang bit med gasbind nedi hullet etter tanna. Ekkelt. Sjekk d opp du

Anonymous poster hash: 81636...aea

Skrevet

Mulig det er et hematom der? Bestill time til mandag du :) Får virkelig håpe at du ikke har fått Dry Socket syndrom. For da vil du bare dø. Det er VONDT!

Anonymous poster hash: 68e43...0c3
Skrevet

Har plutselig fått vondt idag?

Skrevet

Ikke vanlig! Tilbake til tannlegen i morgen tidlig! Min samboer fikk en skikkelig infeksjon etter fjerning av visdomstann, en svær byll som måtte tømmes og forferdelig vondt i hele kjeven.

Anonymous poster hash: 46188...c72

Skrevet (endret)

Mulig det er et hematom der? Bestill time til mandag du :) Får virkelig håpe at du ikke har fått Dry Socket syndrom. For da vil du bare dø. Det er VONDT! Anonymous poster hash: 68e43...0c3

Signere den, been there done that...

Endret av Fullrulle86
Skrevet

Jeg kjente ett par dager etter ugjerningen ag jeg hadde en kul som jeg kjente godt på kinnet. Men trodde det fortsatt var hovent. Og nå er det plutselig en kul i munnen og.

Får heller ikke rent tennene rundt for belegg heller, samme hvor mye jeg pusser.

Skal ringe til tannlegen mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...