Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #1 Skrevet 12. januar 2017 Her har gutten utrolig mye legofigurer. Han har nå en hylle hvor alt bare er stuet inn, men hyllen er for liten. Noen som har tips til hyller som passer bra til "utstilling" av legoen? Det må også være lett å hente figurene siden de lekes med. Samtidig må det være en hylle hvor mye kan oppbevares i høyde siden han har en lillebror som også er inne på samme rom. Tips?! Eller andre råd om hvordan man burde oppbevare all denne legoen? Anonymous poster hash: 25593...fd8
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #2 Skrevet 12. januar 2017 Bildelist fra ikea. Kjøp en grønn legoplate og klipp til så den passer, lim den fast i Bildelist og vips! Anonymous poster hash: f3739...aab
Kjerringa med agurken Skrevet 12. januar 2017 #3 Skrevet 12. januar 2017 Har en bokhylle fra Ikea med to skuffer nederst (til alle instruksjonene, kort o.l). Det er deretter 3-4 hyller over der igjen. Ellers blir ting plassert oppå et skrivebord og en skuffeseksjon.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #4 Skrevet 12. januar 2017 Bildelist fra ikea. Kjøp en grønn legoplate og klipp til så den passer, lim den fast i Bildelist og vips! Anonymous poster hash: f3739...aab Hehe, så genialt! Men jeg tenkte egentlig ikke på legomennene, men altså ferdige konstruksjoner. Ser jeg ordla meg litt feil der. Alle bilene, slott, flyplass, sykehus, politistasjon, alle mulige slags roboter og Nexo Knight og Ninjago biler. Alt tar jo stor plass og minimum en hyller pr. ting omtrent. Tror jeg må lage sånn list uansett da, kjempesmart! HI Anonymous poster hash: 25593...fd8
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Hehe, så genialt! Men jeg tenkte egentlig ikke på legomennene, men altså ferdige konstruksjoner. Ser jeg ordla meg litt feil der. Alle bilene, slott, flyplass, sykehus, politistasjon, alle mulige slags roboter og Nexo Knight og Ninjago biler. Alt tar jo stor plass og minimum en hyller pr. ting omtrent. Tror jeg må lage sånn list uansett da, kjempesmart! HI Anonymous poster hash: 25593...fd8 Aha! Nei de har ikke vi funnet noe løsning på heller. Sønnen derimot fant en løsning. Naboen hadde jo ikke sett hvordan de ble bygget så de demonterte de.... har sikkert 20 svære konstruksjoner som er ødelagt og i deler.... men jeg skal ta et tak snart! Og lage list! Anonymous poster hash: f3739...aab
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 "Ødelagte konstruksjoner"??? Held poenget med Lego er jo at det skal plukkes i smått og gjenoppbygges som noe helt annet. Anonymous poster hash: 873c6...c5f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #7 Skrevet 12. januar 2017 Sønnen min har to "Billy"hyller fra Ikea med glassdører og lys inni til det formålet. Anonymous poster hash: 660d7...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå