Gå til innhold

Inspirert: Ville du hoppet i køya med Kaptein Sabeltann eller Langemann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg gikk rett på Kaptein Sabeltann i fjor sommer (i badelandet, han skulle gå til skipet sitt) og han stoppet opp, kikket på meg og sa 'Hei' i den grove karakterstemmen sin. Jeg besvimte nesten😅 og har fantasert en del om han etter det...

Anonymous poster hash: 339d5...07a

Nja, en mann med pudder, leppestift og en fjærboa på hue er nok ikke min thing. Da går jeg heller for langemann. Men om jeg var 15 kunne jeg glatt tatt den originale Pinky fra 1992 (eller når det var)

Anonymous poster hash: 870db...e64

Nja, en mann med pudder, leppestift og en fjærboa på hue er nok ikke min thing. Da går jeg heller for langemann. Men om jeg var 15 kunne jeg glatt tatt den originale Pinky fra 1992 (eller når det var)

Åh ja han var søt :)

Anonymous poster hash: cf6a2...dbb

Langemann ( Richard Olsen tror jeg han heter ) jeg smelter hver sommer

Å, jeg trodde det var Audun fremdeles.

Anonymous poster hash: cf828...864

Gjest Darwinia:-)

Snakker vi om skuespillerne eller karakterene? Nekter å tro at det finnes så mange som hadde hoppet på Kaptein Sabeltann. Han ser jo grusom ut. Langemann, derimot😗.

Hvis vi snakker om skuespillerne (fra tv-serien) så blir jo saken litt annerledes. Begge er flotte menn, men seieren går nok til Haavard Bakke (Langemann).

Å, jeg trodde det var Audun fremdeles.

Søk på langemann så ser du kjekkasen som har spilt de siste årene

Annonse

Hehe, ser for meg dirtytalket til kaptein sabeltann. " Åh, nå skal Sabeltann åpne skattekista...kjenn på sabelen min...ja, nå seiler jeg over "grashavet", ja..."

Tenker på Audun som glupe gløgg jeg

Glupe, du er vår aller beste venn vi digger deg, du er så grei, så enestående snill og vakker jada, vi tar den om og om igjen... :-)

Glupe, du er vår aller beste venn vi digger deg, du er så grei, så enestående snill og vakker jada, vi tar den om og om igjen... :-)

Hehe ja akkurat det

Hehe, ser for meg dirtytalket til kaptein sabeltann. " Åh, nå skal Sabeltann åpne skattekista...kjenn på sabelen min...ja, nå seiler jeg over "grashavet", ja..."

Haha 😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...