Gå til innhold

Hvor mange hadde hoppet til køys med lothepus da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

😻

Anonymous poster hash: c237b...1d8

Skrevet

Eh.. hopper til køys med mannen min, jeg.

Anonymous poster hash: 6655d...def
Skrevet

Han er vel i ett forhold så forhåpentligvis så er han trofast mot henne!

Anonymous poster hash: b9203...017
Skrevet

Hell no

Anonymous poster hash: af92f...ca2

Skrevet

Absolutt ikke!

Tenner på menn som er selvstendig,som klarer å lage mat selv,som klarer å vaske sine egne klær og som kan hjelpe til med oppvasken.

Liker ikke personer som skal late som de er så tøffe og som kommer med barnslige kommentarer som " god natt idioter".

Vil heller ikke ha en mann som  foreslår avliving av dyr så fort de er syke så dyrene trenger litt ekstra oppfølging.

Skrevet

Tror han er skikkelig egoistisk i senga, og han vekker mer morsfølelsen i meg enn lyst.

Men han har helt klart noe ved seg 😊

Anonymous poster hash: 399c7...f4a

Skrevet

Hvorfor er det ingen son nevner "Sabeltann og Langemann"? Start tråd om de så :D

Anonymous poster hash: bd5b2...480
Skrevet

Nei, aldri i verden

Anonymous poster hash: 7ab40...44f
Skrevet

Hehe, nei! Men synes han er en morsom fyr da:)

Anonymous poster hash: f44d6...06d
Skrevet

Nei nei nei.. Er veldig enig med #5 - hans egenskaper tenner ikke meg overhodet.

Anonymous poster hash: e13da...7a8
Skrevet

Jeg lurer på hvem er lotepus og hvorfor er han kjendis. De fleste på kjendisfarmen har jeg aldri sett før. Skulle vel ha hele D kjendis farmen plus Vendela og Kari ;)

Anonymous poster hash: 71700...1d7
Skrevet

Absolutt ikke. Han har sex appeal og sjarm, men det var det. For det første så er han gift - å hoppe til køys med en utro drittsekk frister ikke. Så sier han at han ikke hæles å ta i egne skitne underbukser fordi det er så ekkelt - da begynner jeg å lure på hvor langt han egentlig lar det gå før trusene blir vasket, og hvor ofte han vasker seg ellers? En urenslig mann i senga er det største turn-off som finnes. I tillegg så er det veldig usexy med menn som ikke "kan" lage mat og vaske fordi de ikke får det til, og kvinnene er flinkere til det. Da begynner man å lure på om de er utviklingshemmede eller om det er noe annet galt med dem. Min treåring klarer å smøre seg en brødskive og trykke på en knapp på oppvaskmaskinen. De to eldste kan vaske egne klær og lage enkle retter som hjemmelaget pizza, eggerøre og laks, grønnsakssuppe og lignende. En av dem er gutt. Han bruker også å vaske klærne sine hvis han må ha dem samme dagen (idrett) og jeg ikke rakk å sette på vaskemaskin.

Skrevet

Hvorfor er det ingen son nevner "Sabeltann og Langemann"? Start tråd om de så :D

Anonymous poster hash: bd5b2...480

Fritt for langemann !! Ikke Håvard bakke langemann , men han som spiller på dagtid og på sjørøver frokosten

Anonymous poster hash: f81ce...fbd

Skrevet

Jeg lurer på hvem er lotepus og hvorfor er han kjendis. De fleste på kjendisfarmen har jeg aldri sett før. Skulle vel ha hele D kjendis farmen plus Vendela og Kari ;)

Anonymous poster hash: 71700...1d7

Lothepus har egen serie på tv - Fjorden cowboys

Anonymous poster hash: 7ab40...44f

Skrevet

Tror ikke på noen av dere 😁😁 haha, jeg hadde takka ja ;) liker han så godt 😍 trenger ikke være anonym for å si det 😁😁😁😁

Skrevet

Nei!

Anonymous poster hash: e378d...b2a
Skrevet

Neeeeeeeeiiiiiii!!!

Anonymous poster hash: db439...818

Skrevet

Finnes verken kjekk eller sjarmerende . Menn med slik holdning og oppførsel er ikke attraktivt.

Skrevet

Frister ikke. Ikke på grunn av personligheten, men jeg finner han over hodet ikke attraktiv.

Anonymous poster hash: b2bab...616

Skrevet

Tror ikke på noen av dere haha, jeg hadde takka ja ;) liker han så godt trenger ikke være anonym for å si det

Du er unnskyldt pga din unge alder :P

Skrevet

Aldri i livet! Finner verken utseende eller personligheten hans attraktivt! Tenner på smarte menn, som er selvsikker nok til å ta både drittbleier husvask og andre ting uten å føle seg mindre mandig!

Skrevet

Neeei 😬😬 men Jarl Goli derimot 😛😛😛

Anonymous poster hash: 3a7b6...b2d

Skrevet

skjønner ikke hva som er så spesielt med han, NEI

Skrevet

Helt klart ja. Uten å nøle.

Anonymous poster hash: 0bd1d...f99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...