Gå til innhold

Jarl Goli- er han seriøs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Coach Jarl Goli

Anonymous poster hash: aa5f3...0cf

Hjelpes tid :legrine: :legrine: :legrine:

Jeg synes motiveringssamtalen han hadde med Tore var ganske pinlig og ubrukelig, stakkars Tore

Anonymous poster hash: a9a6a...f9c

Skrevet

Fikk helt bakoversveis av den motivasjonssamtalen med Tore. 😱

Hadde IKKE klart og tatt han seriøst. 🙈

Anonymous poster hash: 8f60d...dee

Skrevet

I alle dager 😂 Han høres ut som Kaptein Sabeltann.

Skrevet

Oh my... her snakker vi kun et stort ønske om mediadekning...

Anonymous poster hash: e7d6c...c3f
Skrevet

Oh my... her snakker vi kun et stort ønske om mediadekning...

Noe vi dessverre bidrar til....

Skrevet

Jeg så et helt program om "kursene" hans. Bare svada.

Anonymous poster hash: 6a67c...2c9

Skrevet

Coach Jarl Goli

Jesus gråt.

Skrevet

Jesus gråt.

Skjønner Jesus godt 😂

Skrevet

OMG. We are not in Portveien 2 anymore...

Skrevet

Som sertifisert Influencer og kursholder i Avgjørende samtaler har Jarl den unike evnen til å inspirere oss som en erfaren storyteller / bedriftscoach og som gir kunden det lille ekstra, inspirasjon og fagkunnskap. 

Sertifisert influencer... For noe svada! 

Skrevet

Viljekraften min skulle nok fint klart å kjøre hele dronen opp i ræva hans, så kunne jeg fortalt han noen motiverende ord om hvordan han kunne bruke den indre motivasjonen til å få den ut

Skrevet

Ja, men altså..... han reffererer fremdeles til seg selv som onkelen fra portveien, og portveiens kjekke gutt....

Veit ikke hvor mange ganger jeg har hørt han omtaler seg selv som portveiens ditt og datt. Men det er mange.

Da farmen begynte fortalte jeg 14 åringen min litt stolt at det der er barnetv mannen jeg husker fra min barndom....men hun synes bare han er rar....og lurer på hva slags rar barnetv det var i "gamke-dager"......

Anonymous poster hash: e0e3a...076

Skrevet (endret)

Som sertifisert Influencer og kursholder i Avgjørende samtaler har Jarl den unike evnen til å inspirere oss som en erfaren storyteller / bedriftscoach og som gir kunden det lille ekstra, inspirasjon og fagkunnskap. 

Og om jeg hadde hatt noe tro på dette før...

Viljekraften min skulle nok fint klart å kjøre hele dronen opp i ræva hans, så kunne jeg fortalt han noen motiverende ord om hvordan han kunne bruke den indre motivasjonen til å få den ut

SEND den ut! BRUK kraften!

Endret av sug lut
Skrevet

Ja, men altså..... han reffererer fremdeles til seg selv som onkelen fra portveien, og portveiens kjekke gutt....

Veit ikke hvor mange ganger jeg har hørt han omtaler seg selv som portveiens ditt og datt. Men det er mange.

Da farmen begynte fortalte jeg 14 åringen min litt stolt at det der er barnetv mannen jeg husker fra min barndom....men hun synes bare han er rar....og lurer på hva slags rar barnetv det var i "gamke-dager"......

Anonymous poster hash: e0e3a...076

Han nynner jo potetvisa si stadig vekk på gården også 😂 Merkelig type! Og tror ikke han er så godt likt blant de andre deltakerene. Den pep talken han tok med Tore var jo bare så klein 😱

Skrevet

Sertifisert Influencer er såpass svada at jeg faktisk blir litt provosert av galskapen. Hva faen er det liksom?

Skrevet

Sertifisert Influencer er såpass svada at jeg faktisk blir litt provosert av galskapen. Hva faen er det liksom?

På dette feltet er det ingen grenser for svada eller dumhet.

Skrevet

På dette feltet er det ingen grenser for svada eller dumhet.

Tydeligvis...

Vet det ikke er min sak hva som gjør andre mennesker lykkeligere eller til mer "effektive" arbeidstakere, eller hva det nå enn er, men det er for meg helt ubegripelig at folk betaler for dette.... Og litt trist.

Skrevet

Herregud da han hadde "motivasjonssamtalen" med Tore.... Så pinlig hele greia. Coach ja... Useriøst fjas!

Anonymous poster hash: 54f9f...859

Skrevet

Jeg måtte bare google litt: http://www.vitalsmarts.no/uploads/9/4/6/7/9467257/kurs-info.pdf

Løp og kjøp!

Veldig fint at de skriver i annonsen "vi sliter med å få team til å fullføre prosjekt i tide og innenfor budsjett". Regner med at det er et forsøk på å sette seg inn i hode på ledere, men det kommer ikke tydelig frem. Så skriftlig formidlingsevne er tydeligvis noe Influencer Training tydeligvis ikke kan bidra særlig med...
Skrevet

Hva er det egentlig med disse gladguttene og gladjentene som får de til å tro at de kan redde verden etter et par brevkurs i Life Coaching step 1- 4. Litt for mye Møllers tran? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...