Gå til innhold

Hodepine etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk barn for 9 dager siden. Og har vært plaget med en hodepine siden da.

Den har blitt verre og verre. Og nå er den så intense at verken paracet eller ibux tar den bort.

Jeg har også vært ekstremt trøtt. Sovner støtt på sofaen. Klarer ikke holde meg våken.

Noen ganger så føles det ut som om jeg plutselig faller bakover. Jeg faller og faller. Men sitter helt i ro i sofaen.

Har også samlet en hel del vann i bena. Men det er på vei tilbake etter grundig bruk av støttestrømper og jeg har vært flink med å ligge med beba høyt.

På kveldene får jeg ofte feberfølelse i kroppen og vondt i alle ledd. Det verker også i magen og i keisersnitt såret.

Har fått time til legen fredag. Men jeg er så desperat. Den hodepinen er så ille.

Hva kan jeg gjøre for å få den bort?????

Anonymous poster hash: 920f3...308

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar.

Jeg har ringt lege to ganger. Først fikk jeg ikke time så tidlig. Så ringte på nytt og fikk den nå på fredag.

Glemte og ta med at jeg har hatt en del pustestopp på natten. Og mannen min sier når jeg sover på sofaen puster jeg tungt og kort. Nesten så jeg hyperventilerer.

Har prøvd legevakten. Men de mente jeg kunne vente til fredag.

Hi

Skrevet

Ville abosulutt ringt legevakta igjen . Evnt bare dukket opp der . Du trenger en sjekk nå ! Hilsen sykepleier

Anonymous poster hash: 26511...30f

Skrevet

Ring føden eller barsel og hør hva de sier.

Anonymous poster hash: 20ef7...ac3

Skrevet

jeg fikk kronisk migrene etter å ha født nr 2.

paracett/ibux funker ikke mot migrene - men Paralen (reseptfritt) kan virke.

om du ikke kan komme deg på legevakten - kan du sende mannen på apoteket etter Paralen?

jeg føler med deg, ikke godt å ha det sånn.

Anonymous poster hash: c61bf...d12

Skrevet

Det er ikke spinalhodepine etter keisersnittet da? Det fikk jeg, værste hodepinen jeg har vært borti. Så vondt når jeg satt/stod, bedre når jeg lå. Hadde det i 5 dager før den begynte å sleppe

Fryktelig trøtt og sliten. Ikke noe med pusten på meg da.

Men ville ringt legevakten og hørt eller til avdelingen du lå på, du tilhører sykehuset i 14 dager etter fødsel.

God bedrin.

Anonymous poster hash: 16718...f78

Skrevet

Det er ikke spinalhodepine etter keisersnittet da? Det fikk jeg, værste hodepinen jeg har vært borti. Så vondt når jeg satt/stod, bedre når jeg lå. Hadde det i 5 dager før den begynte å sleppe

Fryktelig trøtt og sliten. Ikke noe med pusten på meg da.

Men ville ringt legevakten og hørt eller til avdelingen du lå på, du tilhører sykehuset i 14 dager etter fødsel.

God bedrin.

Anonymous poster hash: 16718...f78

Ja det kan jo kanskje være. Skal ringe på nytt i morgen.

Vi bor 2,5 time unna sykehuset så vil heller prøve og komme meg inn her først.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...