Gå til innhold

Blir litt forvirra

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt to hele sykluser siden jeg slutta på pilla, og de var på først 28 dager, også en på 30 dager. Skulle hatt mensen (sånn ca) 6. 1. Og ingenting har kommet.

Har sånne billigstrimler fra one step som jeg testa med nettopp, bare 2,5 timers urin (for jeg har jobba i natt) og den er blendahvit. Det er mulig jeg kan ha hatt forsinka eggløsning, men detta er jo dritkjedelig!

One step testen burde da virkelig slått ut nå hvis jeg er gravid?

Er det normalt at syklusen blir lengre og lengre?

Har ikke testa med el-tester.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144306910-blir-litt-forvirra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, kan nok være at syklusen er skikkelig herpa... nå skulle jeg hatt mensen for sju dager siden(basert på at forrige syklus var på 30 dager), men fortsatt ingenting. Hadde billige stavtester og billige strimmeltester, tatt begge deler i dag og negativt. Klarer ikke å huske å bruke morgenurin, tisser halvt i svime før jeg kommer på at jeg skal teste det... så ikke så konsentrert urin (men ikke drukket noe særlig heller).

Bare syns det er så rart at syklusen min bare blir lengre... burde det ikke være motsatt?!

Tror nok dessverre at det er ganske normalt :P På sånne helsenettsider står det jo at man ikke skal teste før 2 uker etter IKM, så du kan jo gjøre det, og dersom det ikke er positivt får du bare vente eller evt kontakte lege (?). Vet ikke hvor mye de kan gjøre da.. Eller så kan du jo begynne med eggeløsningstester, det kan jo være at kroppen din har "hoppet over" en eggeløsning? 

Haha! Jo det er vel sikkert helt normalt. Jeg har bare lyst p rive av meg håret for jeg vil jo heller ha mensen nå hvis jeg uansett ikke er gravid, samtidig som jeg ikke vil ha det for da er det jo definitivt spikern i kista for graviditet denne prøverunden. Så vanvittig frustrerende.

Jeg får ta noen sporadiske tester den neste uka, og hvis jeg ikke har fått mensen innen en uke nå, får jeg nesten ta blodprøve (jobber på sykehus så kan nok få ordna det der), for jeg går på medisiner jeg ikke bør ta så mye av hvis jeg er gravid (og må ha dem så lenge for å funke i hverdagen).

Kropp ække alltid topp altså!

Tusen takk for svar iallefall! Blei du gravid etter det året med ustabile sykluser eller?

Ja, det er kjempeirriterende med ustabile sykluser. Min siste var på 20 dager :P Kanskje bedre med kort enn med lang da, haha. Jeg var singel da, så gikk bare av pilla fordi jeg ikke kom til å være seksuelt aktiv uansett, så ble nok ikke gravid nei :D Satser på positiv test nå snart da. Lykke til! 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...