Gå til innhold

Kan jeg spørre om hva som er grunnen til at dere trenger ivf? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er uforklarlig barnløse. Alt ok med både meg og mannen. Det klaffer bare ikkje :( Hatt et negativt ferskforsøk og venter på frysforsøk nå. Lykke til :) det tar tid desverre, men verdt ventetiden når man endelig kommer igang, da skjer det liksom noe hele tiden på en måte :) 

Lesbsik par, og vi velger ivf i stedet for vanlig inseminering, da det øker sjangsene vår betraktelig. Ble gravid på første ferskforsøk i 2015, og nå har vi startet på søskenforsøk. Skal ha innset på onsdag ;)

Annonse

Lesbisk par vi også. Etter fire negative inseminasjonsforsøk bestemte vi oss for å gå over på IVF. Alt er visst som det skal, men vi bestemte oss for å gå for IVF for å ha litt bedre sjanse. Hører til riksen.

Takk for at dere deler😊 Jeg har fått svar på mine prøver, og de var ikke akkurat oppløftende.. Men har ikke gitt opp håpet, så først satser vi på ivf, og i verste fall har vi begynt å se på eggdonasjon i Danmark😊

• 2 uker senere...

2 barn fra før. Men da vi skulle forsøke på nr 3 ville ting aldri skje :/ Begge er sjekket og alt ser ok ut. Nå gått over 2 år, så da bestemte vi oss for å starte med ivf. Et mislykket forsøk i November... Nettopp satt inn for andre gang nå, og krysser fingrene ;)

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...