Gå til innhold

har du en god adverb historie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For gutte bursdag 11 åringer?

Anonymous poster hash: 6baeb...89d

Fortsetter under...

Skrevet

Adverb, faktisk...

Anonymous poster hash: f9875...530

Skrevet

Adjektivfortelling?

Anonymous poster hash: b1082...9af

Skrevet

Ja takk☺

Anonymous poster hash: 6baeb...89d

Skrevet

Gutte bursdag

Adverb historie

Er du helt sikker på at det nettopp er språkleker dere skal fokusere på...?

Anonymous poster hash: 4f975...8e7

Skrevet

En morsom adjektivfortelling er fort gjort å sette sammen selv! Pass på at alle navnene blir nevnt.

Anonymous poster hash: 3263b...e1b

Annonse

Skrevet

Det er altså ingenting i veien for å lage en adverbhistorie, til dere over her som prøver å gjøre narr av HI. Det er derimot enklere å lage og gjennomføre en adjektivhistorie.

Anonymous poster hash: 7b7c4...4ac
Skrevet

Det er altså ingenting i veien for å lage en adverbhistorie, til dere over her som prøver å gjøre narr av HI. Det er derimot enklere å lage og gjennomføre en adjektivhistorie.

Anonymous poster hash: 7b7c4...4ac

En adverb historie, derimot, den blir ikke lett å skrive. Mine historier er i alle fall aldri så adverbe som jeg skulle ønske. Men noen ganger skriver jeg artikler, da. Når vi først skal gå oss vill i ordklasser.

Anonymous poster hash: 4f975...8e7

Skrevet

Du må lage den selv sånn at den halder om de barna som er i bursdagen. Det er verdens letteste. Jeg elsker å lage sånne, men har ikke tid til å lage en for deg nå.

Det kan være en veldig enkel historie så lenge den har plass til mange adjektiv.

For eksempel: Det var en gang en ----- gutt som het (navn) som skulle ha 11-årsdag. Han ville feire den hjemme i det ----- huset sitt. Han gledet seg veldig og var helt -------.

KLokken 18 begynte de første gjestene å komme, det var den ---------- (navn) og den ----------(navn). Gratulerer med dagen! ropte de og smilte ------------. Etterhvert var alle gjesten kommet, og alle var både ----- og --------.

osv..

Anonymous poster hash: fb109...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...