Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff skjønner det er vanskelig til dere :(

Jeg prøvde 5 år på første.

9 prøverørsinnsettinger. Men har tvillinger, ønsker selvfølgelig en til da. Å slutter på prevensjon mai 2016.

Men all den prøvetiden sist virker fjern, den ligger bak der. Men ikke som alle årene vi prøvde.

Men alle årene jeg la livet på vent! Jeg kjøpte alltid klær jeg kunne vokse i, kunne ikke planlegge langt frem. For kunne hende jeg ble gravid. Jeg angrer på at jeg la livet på vent! Det ødela liksom livet til meg og barnefar, vi er nå skilt. Å vet dere, når jeg virkelig begynte å sette pris på livet og kjøpte meg klær som passer akkurat. Jo da ble jeg gravid :)

Bare husk å ta vare på hverandre oppi alt dette.

Annonse

Ingenting å snakke om her...

Men jeg har nådd ett punkt der jeg bare må innse at de velkjente smertene jeg har hatt noen måneder mest sannsynlig er nye cyster som må fjernes. Blitt en årlig greie det her nå, tredje runde. Har time til fastlege på mandag for å få vurdert henvisning til Ullevål for akutt vurdering.

Huff skjønner det er vanskelig til dere :(

Jeg prøvde 5 år på første.

9 prøverørsinnsettinger. Men har tvillinger, ønsker selvfølgelig en til da. Å slutter på prevensjon mai 2016.

Men all den prøvetiden sist virker fjern, den ligger bak der. Men ikke som alle årene vi prøvde.

Men alle årene jeg la livet på vent! Jeg kjøpte alltid klær jeg kunne vokse i, kunne ikke planlegge langt frem. For kunne hende jeg ble gravid. Jeg angrer på at jeg la livet på vent! Det ødela liksom livet til meg og barnefar, vi er nå skilt. Å vet dere, når jeg virkelig begynte å sette pris på livet og kjøpte meg klær som passer akkurat. Jo da ble jeg gravid :)

Bare husk å ta vare på hverandre oppi alt dette.

Dette traff meg skikkelig! Føler at forholdet vårt er blitt verre etter at vi begynte å prøve. Har satt livet litt på vent, og fokuserer ALT for mye på dette. Nå har jeg innsett at vi strax kan kategoriseres under ufrivillig barnløshet. Skal drite i det nå, og heller ta vare på relasjonen vår ❤ vil ikke ødelegge dette fantastiske forholdet vårt.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 82198...a55

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...