Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger litt her foreløpig. Hvis kroppen følger vanlig syklus har jeg IKM 6. februar. Dette er første PP med pergotime, så håper forsåvidt på både tidligere EL og lengre lutealfase 😊

Skrevet

Får satse på at dette er måneden for oss 👍

Skrevet

Skal lure på om det etterhvert kommer fler innom her.

Skrevet

Det kommer nok sikkert flere etterhvert 😊

Etter tre dager på pergotime kan jeg vel nesten konkludere at ukontrollert rødming, litt småkvalme og litt stikninger i livmor/eggstokk-området er de eneste typ bivirkninger jeg har lagt merke til. Så ut ifra hva andre har fortalt meg føler jeg at jeg har vært heldig!

Rødmingen er mest til bry for meg enn noe av det andre hehe 😂

Skrevet

Huff ja , jeg rødmet veldig i min ungdomstid, synes det var grusomt. 😜

Skrevet

Hvordan går det?🙂 Fortsatt ikke kommet andre til her...

En kollega av meg som fikk barn rett før jul ga meg en pakke med ClearBlue digital eggløsningstest som hun aldri fikk brukt. I dag viste den blinkende smilefjes som betyr at den fruktbare perioden er i gang! 😄 Mye mer gøy enn å tyde styrken på disse EL-stripsene 😂

Skrevet

Så greit med tydelig beskjed om at el er på vei. De koster vel litt og de.

Ser ut til at det bare er oss to foreløpig . I går hadde jeg mye el slim . Så tok en el test, men nærmer seg ikke enda.

Skrevet

Tror de koster rundt fire hundre, hadde aldri orket bruke penger på dem selv. Tilbød selvsagt å betale for de, men hun ville jeg skulle ha de :)

Lover godt det da :) Ikke sett så mye av det her, men er nok fortsatt noen dager igjen til EL.

Skrevet

Tar en el test i morgen tidlig igjen kanskje. I følge appen skal el være til mandag, men er jo langt i fra sikkert min kropp og appen stemmer overens.

Har hatt ganske kraftige el smerter i dag, har murra ganske godt i perioder i hele dag. Når i forhold til el pleier de smertene å være egentlig, vet du ?

Skrevet

Litt usikker ennå, men tror jeg havner innpå her😊 Regner med el på søndag-tirsdag😊

Anonymous poster hash: 168b8...e6c

Skrevet

Fortsatt bare blinkende smiley her. Men det er jo vanlig at EL kommer litt sent... hadde bare håpet at den kunne kommet tidligere med Pergotime. Får heller håpe at den gir lengre lutealfase istedenfor 😊

Skrevet

Nå tror Fertility Friend at jeg er 3DPO, men har ikke hatt positiv EL-test enda. Har dog vært en liiiten temp-økning de siste dagene, men ikke i nærheten av det som pleier å være etter EL. Så tror både kroppen og Fertility Friend er litt forvirret for tiden :P Har sett at flere har hatt litt tull med temp når de har tatt pergotime, så kan være det...

Vi legger aksjer som bare det iallefall ;P

Skrevet

Satser på full klaff for oss denne mnd 😜

Skrevet

Nå føler jeg at dette blinkende smilefjeset bare håner meg 😂 🙈 Har bare en test igjen nå. FF korrigerte seg selv og mener EL ikke har vært likevel 😛

Skrevet

4 dagen på rad med positiv el test her. Håper den blir negativ i morgen😜

Skrevet

Åh,det kan være bra frustrerende det også hehe.

Endelig positiv EL-test nå, siste testen jeg hadde. Så får tempen vise når den er ferdig. Lite temp-fall i dag, har som regel det dagen før stigning igjen :)

Skrevet

Fikk negativ el test i dag, veldig sterk farge, men likevel litt svakere enn den andre streken👍

Skrevet

Tempøkning de siste dagene, så er definitivt i dpo-land 😊 Krysser fingrene for oss alle! 😄

Skrevet

Venting er så grusomt... føler ikke noe positivt denne PP.

I dag fikk jeg vite at en til venninne er gravid og en annen kanskje skal starte prøving snart. Prøver jo være glad på andres egne, men det stikker jo litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...