Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Vil gjerne høre erfaringer fra andre som har hatt barn i en av disse barnehagene :-) Anonymous poster hash: 27415...264
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #2 Skrevet 17. januar 2017 Ingen? Anonymous poster hash: 27415...264
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #3 Skrevet 17. januar 2017 Ingen erfaring. Men ikke hørt noe fælt, så vil tro den er grei 😊 Anonymous poster hash: 500c1...c67
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #4 Skrevet 17. januar 2017 Bare styr unna Horneberg Fus lengre nede i fossegrenda... personlige erfaringer. Kommunen holdt på å stenge den grunner dårlig administrering. Anonymous poster hash: 437be...8ab
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #5 Skrevet 17. januar 2017 Ingen erfaring. Men ikke hørt noe fælt, så vil tro den er grei Anonymous poster hash: 500c1...c67 Har du hørt om noen barnehager som ikke er å anbefale i Trondheim? Anonymous poster hash: 27415...264
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #6 Skrevet 17. januar 2017 Bare styr unna Horneberg Fus lengre nede i fossegrenda... personlige erfaringer. Kommunen holdt på å stenge den grunner dårlig administrering. Anonymous poster hash: 437be...8ab Oisann. Kjekt å høre andre sine erfaringer, både gode og dårlige slik at man kan styre unna de som ikke er noe særlig! Anonymous poster hash: 27415...264
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #7 Skrevet 17. januar 2017 Oisann. Kjekt å høre andre sine erfaringer, både gode og dårlige slik at man kan styre unna de som ikke er noe særlig! Anonymous poster hash: 27415...264 Ja det var virkelig ille...! Kommunen fikk mange telefoner om bekymringsmelding, leide inn vikarer fra byrå jevnt. Null kontinuitet på stab. En ren oppbevaringsboks for unger! Stygt stygt.. jeg ville generelt holdt meg unna store private Bhg som Fus på bakgrunn av mine erfaringer her. Systemet er helt annerledes enn i kommunale. Tro meg. Anonymous poster hash: 437be...8ab
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #8 Skrevet 17. januar 2017 Har du hørt om noen barnehager som ikke er å anbefale i Trondheim? Anonymous poster hash: 27415...264 Egentlig ikke. Men kjenner flere som jobber rundt omkring. De vet nok 😊 Har kun egen erfaring med barnehager på Tiller 😊 Anonymous poster hash: 500c1...c67
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 Ja det var virkelig ille...! Kommunen fikk mange telefoner om bekymringsmelding, leide inn vikarer fra byrå jevnt. Null kontinuitet på stab. En ren oppbevaringsboks for unger! Stygt stygt.. jeg ville generelt holdt meg unna store private Bhg som Fus på bakgrunn av mine erfaringer her. Systemet er helt annerledes enn i kommunale. Tro meg. Anonymous poster hash: 437be...8ab Hjelpes! Har selv jobbet i barnehager i Trondheim, og vet hvor viktig det er med en stab som ikke er konstant syke og sykemeldte, slik at det er bare en evig utskiftning av vikarer. Fryktelig ustabilt for ungene! Anonymous poster hash: 27415...264
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #10 Skrevet 17. januar 2017 Egentlig ikke. Men kjenner flere som jobber rundt omkring. De vet nok Har kun egen erfaring med barnehager på Tiller Anonymous poster hash: 500c1...c67 Har du noen å anbefale på Tiller? :-) HI Anonymous poster hash: 27415...264
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #11 Skrevet 17. januar 2017 Hjelpes! Har selv jobbet i barnehager i Trondheim, og vet hvor viktig det er med en stab som ikke er konstant syke og sykemeldte, slik at det er bare en evig utskiftning av vikarer. Fryktelig ustabilt for ungene! Anonymous poster hash: 27415...264 Foreldre tok ungene ut av Bhg..og ringte kommunen. Det var så fælt, rett og slett. Staben ringte også inn bekymring. Og dette forplanter jo seg, folk jobber der kun i korte perioder. Den er i drift i dag, gudene vet hvordan de berget! Det ser fint utad, de har tall og antall folk på jobb etter "boka", sier de har barnet i fokus med vekt på barnets medvirkning i hverdagen og masse annet fint som "hverdagsmagi", men i realiteten går ungene med lav bemanning og de med ekstra behov blir ikke fulgt opp (for det har de ikke budsjett til..) såå...hjelp..nå kjente jeg at jeg ble sint igjen på den Bhg.. Anonymous poster hash: 437be...8ab
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #12 Skrevet 17. januar 2017 Har du noen å anbefale på Tiller? :-) HI Anonymous poster hash: 27415...264 Alle bortsett fra Tonstad 😊 Uff, føler meg stygg her. Har gått mye forbi og ser ikke noe engasjement fra voksne. Har også hørt fra flere pedledere at de ikke anbefaler den bhg. Men den kan jo være kjempebra altså! Jeg vet jo ikke. Tillermyra barnehager og Øvre Sjetnan barnehager kan jeg anbefale. Kommer også en ny privat i august, Gnist. Hårstad og Rognbudalen skal visst også være bra. Nå har jeg ikke personlig erfaring med alle, men har kun hørt positivt om alle. Men om dere bor i Kroppanmarka så er det sikkert best å holde seg der pga kjøring og skole osv. Om dere ikke skal flytte til Tiller da 😁 Anonymous poster hash: 500c1...c67
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #13 Skrevet 17. januar 2017 Har du noen å anbefale på Tiller? :-) HI Anonymous poster hash: 27415...264 Tillermyra Bhg er fantastiske! Den nye Gnist som åpner på Tiller nå ville jeg holdt meg unna, pga at den er stor og ny og del av en privat kjede jeg har hørt negative ting om.. Anonymous poster hash: 437be...8ab
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #14 Skrevet 17. januar 2017 Tillermyra Bhg er fantastiske! Den nye Gnist som åpner på Tiller nå ville jeg holdt meg unna, pga at den er stor og ny og del av en privat kjede jeg har hørt negative ting om.. Anonymous poster hash: 437be...8ab Takk, skal sjekke den ut! 😄 Har lest litt om de nye Gnist bhg, men ønsker heller en godt innarbeidet bhg som folk har erfaringer med 😊 Anonymous poster hash: 27415...264
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #15 Skrevet 17. januar 2017 Tillermyra Bhg er fantastiske! Den nye Gnist som åpner på Tiller nå ville jeg holdt meg unna, pga at den er stor og ny og del av en privat kjede jeg har hørt negative ting om.. Anonymous poster hash: 437be...8ab Jeg har personlig erfaring med Gnist selv og det er kun positiv 😊 Har selv hatt barn der og kjenner flere som har gått der fra bhgstart til skolestart. Men ja, Tillermyra barnehager er fantastisk 😊 Anonymous poster hash: 500c1...c67
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #16 Skrevet 17. januar 2017 Alle bortsett fra Tonstad 😊 Uff, føler meg stygg her. Har gått mye forbi og ser ikke noe engasjement fra voksne. Har også hørt fra flere pedledere at de ikke anbefaler den bhg. Men den kan jo være kjempebra altså! Jeg vet jo ikke. Tillermyra barnehager og Øvre Sjetnan barnehager kan jeg anbefale. Kommer også en ny privat i august, Gnist. Hårstad og Rognbudalen skal visst også være bra. Nå har jeg ikke personlig erfaring med alle, men har kun hørt positivt om alle. Men om dere bor i Kroppanmarka så er det sikkert best å holde seg der pga kjøring og skole osv. Om dere ikke skal flytte til Tiller da 😁 Anonymous poster hash: 500c1...c67 Takk! 😊 Tiller blir rett i nærheten så om vi må dit for å finne en god bhg gjør vi det 😄 Anonymous poster hash: 27415...264
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #17 Skrevet 17. januar 2017 Jeg har personlig erfaring med Gnist selv og det er kun positiv 😊 Har selv hatt barn der og kjenner flere som har gått der fra bhgstart til skolestart. Men ja, Tillermyra barnehager er fantastisk 😊 Anonymous poster hash: 500c1...c67 Takk! 😊 Så gøy at flere har så gode erfaringer med samme bhg, må sjekke den ut 😄 Anonymous poster hash: 27415...264
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #18 Skrevet 17. januar 2017 Takk! 😊 Tiller blir rett i nærheten så om vi må dit for å finne en god bhg gjør vi det 😄 Anonymous poster hash: 27415...264 Da synes jeg dere skal gjøre det 😂 Anonymous poster hash: 500c1...c67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå