Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 MasterCard Trumf eller MasterCard Coop? Vet dere? Jeg har butikker til begge kortene i nærheten, men kanskje mest praktisk med Coop. Lønner det seg litt mer med trumf? Noen som har begge? Anonymous poster hash: d0a00...b80
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Jeg bruker trumf MasterCard, og handler på ellos osv på viatrumf.no, så trumf får jeg mye av. Coop MasterCard har jeg ingen erfaring med (kun vanlig Coop-kort) Anonymous poster hash: 392b6...bdb
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #3 Skrevet 10. januar 2017 Jeg har begge deler, handler bare tilbudsvarer på coop for de er dyrere på basisvarene enn kiwi. Brød, melk, mel osv handler jeg på kiwi. Handler også tilbudsvarer på meny (og får da trumf) Handler på nett med viatrumf og får trumfpoeng, handler jeg på zalando får jeg kjøpeutbytte med coop-kortet. Anonymous poster hash: 1c8a2...c92
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #4 Skrevet 10. januar 2017 Jeg har både trumfkort og coopkort. Hva synes dere er fordelene med å ha MasterCard også? Prøvde meg på trumfkalkulatoren, som sa jeg kunne tjene 1000 kr på kjøpeutbytte (eller hva det heter!). Men kanskje ok å ha lettere oversikt over hva man faktisk bruker på mat? Anbefaler dere meg å få ett eller begge kortene?! Anonymous poster hash: d0a00...b80
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2017 #5 Skrevet 11. januar 2017 Fler?! Anonymous poster hash: d0a00...b80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå