Gå til innhold

Positiv EL-test tidligere enn jeg trodde :( (første gang jeg prøver med el-test, blir veldig glad hvis noen vil dele erfaringer!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått positiv EL-test tidligere enn jeg trodde!  :overrasket:

Jeg trodde ikke jeg skulle få positiv test før lørdag. Derfor har jeg ikke tatt veldig mye insj til sex :kyss: , tenkte liksom å spare opp til onsdag og utover, jeg har hørt at det er best å ha sex noen dager før eggløsning?

Men nå fikk jeg positiv test i går (mandag, en kl 11.00 og en kl 23.20). I dag var testen negativ. Vi hadde sex i går da jeg fikk positiv test, og planlegger å ha i dag. Og i morgen  :tongue: Vi hadde forsåvidt på fredagen før også..

Kan dette gå? Har noen lignende erfaringer? 

Supertakknemlig for svar!! :hjerte:  :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har fått positiv EL-test tidligere enn jeg trodde! :overrasket:

Jeg trodde ikke jeg skulle få positiv test før lørdag. Derfor har jeg ikke tatt veldig mye insj til sex :kyss: , tenkte liksom å spare opp til onsdag og utover, jeg har hørt at det er best å ha sex noen dager før eggløsning?

Men nå fikk jeg positiv test i går (mandag, en kl 11.00 og en kl 23.20). I dag var testen negativ. Vi hadde sex i går da jeg fikk positiv test, og planlegger å ha i dag. Og i morgen :tongue: Vi hadde forsåvidt på fredagen før også..

Kan dette gå? Har noen lignende erfaringer?

Supertakknemlig for svar!! :hjerte::blomst:

Detta går fint. Men å spare på mannejus er ikkje lurt. Bedre med ofte sex ikkje spare, sirkulasjon i systeme er bedre.

Anonymous poster hash: a97de...a16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...