Drømmerombaby Skrevet 10. januar 2017 #1 Skrevet 10. januar 2017 Hei! Jeg har fått positiv EL-test tidligere enn jeg trodde! Jeg trodde ikke jeg skulle få positiv test før lørdag. Derfor har jeg ikke tatt veldig mye insj til sex , tenkte liksom å spare opp til onsdag og utover, jeg har hørt at det er best å ha sex noen dager før eggløsning? Men nå fikk jeg positiv test i går (mandag, en kl 11.00 og en kl 23.20). I dag var testen negativ. Vi hadde sex i går da jeg fikk positiv test, og planlegger å ha i dag. Og i morgen Vi hadde forsåvidt på fredagen før også.. Kan dette gå? Har noen lignende erfaringer? Supertakknemlig for svar!!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #2 Skrevet 10. januar 2017 Hei! Jeg har fått positiv EL-test tidligere enn jeg trodde! Jeg trodde ikke jeg skulle få positiv test før lørdag. Derfor har jeg ikke tatt veldig mye insj til sex , tenkte liksom å spare opp til onsdag og utover, jeg har hørt at det er best å ha sex noen dager før eggløsning? Men nå fikk jeg positiv test i går (mandag, en kl 11.00 og en kl 23.20). I dag var testen negativ. Vi hadde sex i går da jeg fikk positiv test, og planlegger å ha i dag. Og i morgen Vi hadde forsåvidt på fredagen før også.. Kan dette gå? Har noen lignende erfaringer? Supertakknemlig for svar!! Detta går fint. Men å spare på mannejus er ikkje lurt. Bedre med ofte sex ikkje spare, sirkulasjon i systeme er bedre. Anonymous poster hash: a97de...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå