Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Vi har tenkt oss til dyreparken i Kristiansand i sommer. Gikk inn på hjemmesiden, og så litt. Men er det noen som har noen tips ? Hvor burde man overnatte ? Mange dager osv osv ? På forhånd takk 😊 Anonymous poster hash: 355b4...904
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Dere burde kjøpe pakketilbud i Abra Havn! Da får man to eller tre dager i parken, og da slipper man å stresse rundt for å rekke alt på en dag. Våre gutter ELSKER Abra Havn. I Dyreparken er Hakkebakkeskogen et must for oss, her er det lurt å forhåndsbestille plass Anonymous poster hash: a32e5...ff0
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #3 Skrevet 9. januar 2017 Vi har tenkt oss til dyreparken i Kristiansand i sommer. Gikk inn på hjemmesiden, og så litt. Men er det noen som har noen tips ? Hvor burde man overnatte ? Mange dager osv osv ? På forhånd takk 😊 Anonymous poster hash: 355b4...904 Abra havn , virkelig verdt pengene Anonymous poster hash: b28f9...254
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 Abra Havn er fantastisk, og dere må ga mer enn en dag. Dere rekker aldri over alt på en dag Anonymous poster hash: 9e28f...ed6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #5 Skrevet 9. januar 2017 Om du ikke har vært der før ville jeg tatt to dager, parken er stor og det er deilig å slippe stresse. Det er så kjipt når ungene vil stoppe og leke litt på lekeplassen og man må hale og dra i dem for å "rekke tigrene også, lekeplasser har vi hjemme". Det blir ikke noe god stemning da Om dere skal kjøre bil ville jeg tatt noen dager i f.eks en campinghytte. Skottevik og Moysand er steder ungene trives godt og har grei kjøreavstand fra parken. Anonymous poster hash: 8fdb3...55c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #6 Skrevet 9. januar 2017 Er det nøye hvilket rom man velger i abrahavn og burde man velge sjørøverfrokost ? Har vært der en gang men det var på 90 tallet , så andre tider 😂 Anonymous poster hash: 355b4...904
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #7 Skrevet 9. januar 2017 Tusen takk for alle tips forresten , er helt grønn på dette her 😊 Anonymous poster hash: 355b4...904
Surogvanskelig Skrevet 9. januar 2017 #8 Skrevet 9. januar 2017 Er det nøye hvilket rom man velger i abrahavn og burde man velge sjørøverfrokost ? Har vært der en gang men det var på 90 tallet , så andre tider 😂 Anonymous poster hash: 355b4...904 Sjørøverfrokost er topp
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #9 Skrevet 9. januar 2017 Sjørøverfrokost er topp Det er moro å være med på , og langemann er den hunken 😉 Anonymous poster hash: b28f9...254
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #10 Skrevet 9. januar 2017 Abra havn er skikkelig bra! Vi så Kaptein Sabeltann-forestillingen den kvelden, og det var gull å bare kunne gå tilbake til leiligheta når det var slutt. Vi hadde ei uke på Sørlandet, og bodde på camping resten av uka. Var to dager i parken, i tillegg til Abra Havn/forestillinga, og syntes det ga oss god tid til å få med oss det meste. Dyreparken er veldig trivelig, og jeg synes dyrene er det beste! Å få med seg mating av dyrene gjør opplevelsen større. Se i programmet når det er. Men det er dyrt! En natt i Abra Havn kostet 3500,- Forestillinga kosta vel ca 1500,- for to voksne og to barn, og så betalte vi ca like mye for todagers pass til parken, om jeg ikke husker helt feil. Dette var i 2014. Mat kom sikkert på 1500,- det også, men det kan jo gjøres billigere hvis man tar med en piknik-kurv. Så da syns jeg det er litt smålig når de i tillegg skal ha 60,- pr dag i parkering. Anonymous poster hash: bda14...2c6
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #11 Skrevet 10. januar 2017 Ja så at det ble ca litt over 10000 for alt. Men det er vel verdt det 😊 Anonymous poster hash: 355b4...904
Surogvanskelig Skrevet 10. januar 2017 #12 Skrevet 10. januar 2017 Ja så at det ble ca litt over 10000 for alt. Men det er vel verdt det 😊 Anonymous poster hash: 355b4...904 Jepp
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #13 Skrevet 10. januar 2017 Ungene elsker det, og den sjørøverfrokosten snakker de om i lange lange tider etterpå. Det er mye penger, men dyrt er det egentlig ikke. Det er høykostlandet Norge det er snakk om, og driftutgiftene til den parken er helt enorme. De har ikke enorme overskudd der, og overskuddene de har brukes gjerne på å utvikle parken. Anonymous poster hash: 8fdb3...55c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #14 Skrevet 10. januar 2017 Skjørøverfrokosten var så herlig opplevelse for små og store. Er det sånn at dere kjører dit å har mindre budsjett for det er jo dyrt å bo i Abra Havn og på hotellet vedisiden av. Men har dere bil, så lønner det seg å bo noe uten for eller inne i Kristiansand sentrum. Der har du comfort hotellet og YES. Vi har alltid bodd på comforthotellet. Men jeg har også bodd på hotellet vedisiden av Dyreparken og i Abra Havn. Anonymous poster hash: e4214...9c3
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #15 Skrevet 10. januar 2017 Bare ikke reis dit i fellesferien. Overpriset mareritt. Unger som hyler overalt, da tenker jeg ikke på parken, men de populære hotellene. Ikke mye til kos og ferie akkurat. Anonymous poster hash: 27249...7ad
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #16 Skrevet 10. januar 2017 Abra Havn og forhåndsbestill mest mulig så slipper du kø. Vi reiser de første dagene i jul (nest siste dagen vår er premiere på Sabeltann). Da er det overkommelig med folk der. Jeg bestiller all mat i parken før vi drar også, så går vi ruter så vi er ved spisested ca til tider vi har booket. Null kø, null stress Anonymous poster hash: b05f5...b05
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #17 Skrevet 10. januar 2017 Abra Havn og forhåndsbestill mest mulig så slipper du kø. Vi reiser de første dagene i jul (nest siste dagen vår er premiere på Sabeltann). Da er det overkommelig med folk der. Jeg bestiller all mat i parken før vi drar også, så går vi ruter så vi er ved spisested ca til tider vi har booket. Null kø, null stress Anonymous poster hash: b05f5...b05 Hvor bestiller man mat i parken? Finner ikke den muligheten. Anonymous poster hash: 19c3d...bcd
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2017 #18 Skrevet 10. januar 2017 Vi har vært en gang før og nå i sommer skal vi igjen. Vi skal være fire dager, tre overnattinger. Vi skal bo i Kardemomme by. Vi har så mange gode minner fra sist så vi gleder oss alle sammen. Anonymous poster hash: 77d7d...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå