Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #1 Skrevet 9. januar 2017 Erfaringer? Anonymous poster hash: 72df1...83c
Meg og alle gutta Skrevet 9. januar 2017 #2 Skrevet 9. januar 2017 Ja det er trygt. Men det tar flere uker før du mottar varene dine. Noen ganger får man ikke helt det man forventet etter bildene. Har kanskje handlet 30 ting på wish. Det meste er jeg fornøyd med, noe ikke. Da jeg opplevde å få kun en av to varer jeg bestilte fra samme selger, trykket jeg på "be om refusjon" knappen i appen og fikk penger refundert av klarna. Hyggelig kundeservice og enkel og trygg refundering. Godt tips er å lese kommentarene på varene før du bestiller.
Hani Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg bestilte noe på Wish også står det at dine orde har blitt refundert hva betyr det og får i varene mine??
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg ble svindlet der. Og det man får er bare drittprodukter. Anbefales ikke. Anonymkode: cf09d...b0d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 Så lenge du ikke handler elektronikk derfra. Anonymkode: 6ef5d...950
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 Nei. Du bidrar til å oversvømme kloden med drit og søppel, og derfor har vi klimakatastrofen. Anonymkode: 1c95d...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå