Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Er det for tidlig? Hun klarer fint å se en lang film hjemme uten å prate eller noe så lenge hun får sitte med oss. Anonymous poster hash: 16347...e43
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Jeg syns det er for tidlig. Husk at det er mørkt i salen og mye høyere lyd enn hjemme i stua. Anonymous poster hash: 653b6...f56
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Vi har tatt med vår toåring på kino 2 ganger. Første gangen var hu ikke blitt 2 enda, og andre ganger var rett etter toårsdagen hennes. Det går veldig fint, men hu holder ikke ut hele filmen. Sitter rolig en times tid. Så da går vi ut med henne. Skal sies at hu ikke sitter mye rolig ellers heller, og ser kun kort på barnetv hjemme. Grunnen til at hu har vært på kino er kun fordi hu har et eldre søsken. Hvis ikke hadde vi nok drøya det litt. Anonymous poster hash: 7fcfe...579
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Jeg setter pris på om du venter til barnet holder ut en hel film uten å forstyrre andre kinogjengere som vil få med seg hele filmen. Anonymous poster hash: 62817...03e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 Ser ikke poenget i at en så liten skal på kino. Anonymous poster hash: 4f04a...9a4
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Jeg setter veldig pris at du ikke tar et så lite barn med på kino. Det er så slitsomt for de som vil kose seg med filmen. Anonymous poster hash: 5354f...b04
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #7 Skrevet 8. januar 2017 Jeg var på kino med min 1 uke før 2 års dagen hennes og så hakkebakkeskogen. Gikk helt fint! Hun satt i ro og så på filmen og spiste kjærlighet på pinne 😊 Anonymous poster hash: 9f5a2...458
Fru vims Skrevet 8. januar 2017 #8 Skrevet 8. januar 2017 Hadde med min yngste da hun var 20 måneder. Gikk veldig fint, og hun både var og er aktiv. Men det var fordi storebror på 3 år skulle se en film og så tok vi med henne og.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #9 Skrevet 8. januar 2017 Kan du ikke heller finne på noe annet med 2-åringen? Gå en tur? Bake kake? Leke på lekeplassen? Hvorfor kino? Anonymous poster hash: 94eb1...39b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #10 Skrevet 8. januar 2017 Hvilken film? Dyrene i Hakkebakkeskogen ja. Men hadde drøya det.kommer flere muligheter. Anonymous poster hash: 98954...7f3
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #11 Skrevet 8. januar 2017 Takker for mange svar. Jeg vil gjerne se Hakkebakkeskogen med henne. Hun elsker musikk og blir så glad hver gang reklamen kommer. Vi gjør ting som å leke ute, bake kake, gå turer og leke hjemme hver dag. Hun går ikke i barnehage, så vi har mye tid sammen. Jeg ville selvfølgelig tatt henne med ut dersom hun var urolig. Hun sitter gjennom en hel film hjemme uten problemer. Det har blitt litt film nå og da fordi hun er veldig mye syk. Jeg har med en på litt over to år på kino før jeg fikk barn, og det gikk veldig bra. Jeg opplever ofte at folk har med seg barn som forstyrrer på kino, så derfor hadde vi gått ut hvis hun pratet. Det er også mye prat under en god del filmer for voksne også, av voksne. Jeg syns generelt det er mye dårlig kinokultur på den lokale kinoen her. Jeg får vente til hun blir litt eldre siden det var så mye negativitet rundt dette. HI Anonymous poster hash: 16347...e43
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #12 Skrevet 9. januar 2017 Du kjenner ditt barn best. MIN toåring er ikke klar for kino. Hun hadde begynt å turne i setene etter 15 minutter, hun kan gjerne se litt på tv hjemme men går fort lei. Anonymous poster hash: c3849...d60
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #13 Skrevet 9. januar 2017 Min eldste var på kino rett før han fylte to. Satt som et tent lys hele filmen. Hvis du tror hun er klar, er hun sikkert det😊 På Hakkebakkeskogen blir hun ikke den eneste som er liten, og må dere snike dere ut går nok det helt fint. Anonymous poster hash: 5d100...1a9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #14 Skrevet 9. januar 2017 Takker for mange svar. Jeg vil gjerne se Hakkebakkeskogen med henne. Hun elsker musikk og blir så glad hver gang reklamen kommer. Vi gjør ting som å leke ute, bake kake, gå turer og leke hjemme hver dag. Hun går ikke i barnehage, så vi har mye tid sammen. Jeg ville selvfølgelig tatt henne med ut dersom hun var urolig. Hun sitter gjennom en hel film hjemme uten problemer. Det har blitt litt film nå og da fordi hun er veldig mye syk. Jeg har med en på litt over to år på kino før jeg fikk barn, og det gikk veldig bra. Jeg opplever ofte at folk har med seg barn som forstyrrer på kino, så derfor hadde vi gått ut hvis hun pratet. Det er også mye prat under en god del filmer for voksne også, av voksne. Jeg syns generelt det er mye dårlig kinokultur på den lokale kinoen her. Jeg får vente til hun blir litt eldre siden det var så mye negativitet rundt dette. HI Anonymous poster hash: 16347...e43 Prøv ! 😃sitt på enden på bakerste rad. Anonymous poster hash: 98954...7f3
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #15 Skrevet 9. januar 2017 Nei og atter nei. Ettåringer skal ha mulighet til bevegelse og lek. Anonymous poster hash: 48d8e...571
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #16 Skrevet 9. januar 2017 Nei og atter nei. Ettåringer skal ha mulighet til bevegelse og lek. Anonymous poster hash: 48d8e...571 Er neppe snakk om å gå på kino hver dag eller ukentlig. Så det går nok fint med tanke på mosjon. Anonymous poster hash: c251b...75d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #17 Skrevet 9. januar 2017 Nei og atter nei. Ettåringer skal ha mulighet til bevegelse og lek. Anonymous poster hash: 48d8e...571 Tror ikke hun hadde tenkt å flytte dit altså... eller se ringenes herre maraton. Anonymous poster hash: e255a...d5b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #18 Skrevet 9. januar 2017 Hvis du tror det er en fin opplevelse for henne så klart du kan ta henne med. Du merker jo fort om hun begynner å forstyrre de andre i salen. Anonymous poster hash: d983f...f46
the amazing spidermamma Skrevet 9. januar 2017 #20 Skrevet 9. januar 2017 Mine hadde vært for små, men hvis du er forberedt på at dere kanskje må gå før filmen er ferdig, kan dere jo bare prøve. Sett dere på siden og nær utgangen, sånn at det er lett å snike seg ut dersom hun blir for urolig.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2017 #21 Skrevet 9. januar 2017 Hakkebakkeskogen kommer sikkert til å gå en stund på kino, så du kan jo vente noen uker. Hadde med min urokråke på 2,5 pr. Det gikk kjempebra. Nå er det kun Hakkebakkeskogen han er interessert i, så det er nesten så jeg angrer, neida! Anonymous poster hash: 2bff2...ec2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå