Gå til innhold

Gå tur etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med turer etter fødsel? Kan man begynne å gå så snart man ønsker og orker? Er det noe man må passe på?

Anonymous poster hash: d24f1...4bc

Fortsetter under...

Skrevet

Gå når du føler for det. Bare ikke overdriv de første dagene når du er proppfull av hormoner.

Jeg følte meg så topp to dager etter fødselen at jeg bar en vanntank på 25 liter. Det var ikke lurt. Definitivt ikke lurt.

Men normal gåtur med vogn kan du gjøre fort. Bare som sagt ikke overdriv slik som jeg gjorde. 😊

Sikkert lurt om du ikke går alene i tilfelle det brått blir tungt med vogna i bakkene.

Anonymous poster hash: 93cf2...ff4

Skrevet

Jeg gikk tur dagen vi kom hjem fra sykehuset, 3 dager etter fødsel. Følte meg kjempe pigg, men ble kjempe sliten i ryggen etter få meter. Hadde med mannen da så han tok vogna så rusla vi hjem igjen :)

Anonymous poster hash: 4403c...508

Skrevet

Ingenting i veien for å gå tur. Du kjenner deg selv best og merker nok når du evt bør ta det med ro. Jeg gikk tur 4 dager etter fødsel og det gikk strålende. Hadde en rask og ukomplisert fødsel.

Anonymous poster hash: 263db...2a3

Skrevet

Har gått tur den første uka etter fødsel. Og det kjennes helt ærlig ut som om alt innhold i underlivet og magen skal dette ut gjennom den store gapende skjeden min! Alt føles altså veldig løst og slapt. Men det var egentlig bare en fordel, fordi der og da ble jeg påmint hvor sinnsykt viktig det var å begynne med knipeøvelser.

Var topptrent nedentil noen få måneder senere, til samboers store glede 😊

Anonymous poster hash: 31275...a03

Skrevet

Jeg gikk hjem fra sykehuset to dager etter fødsel. En fin tur og et godt minne!

Anonymous poster hash: a482c...e61

Annonse

Skrevet

Gikk tur samme dag. Dro hjem etter 4 timer. Var etter 28 uker omsider smertefri og klarte bare ikke å la være. Helt fantastisk!

Anonymous poster hash: a6dd7...aca

Skrevet

I gikk 1,5 mil 2 dager etter fødsel. Ikke noe problem

Anonymous poster hash: 3b107...8a9

Skrevet

Etter første fødsel, ikke aktuelt. Etter andre fødsel var det ikke noe problem 😊

Anonymous poster hash: a4d42...fac

Skrevet

Fikk en 3 timers tur uka etter fødsel. Gikk 7 km annen hver dag de te neste mnd.

Anonymous poster hash: ee43a...9d7

Skrevet

Jeg gikk tur med bikkja fire dager etter første fødsel. Med andremann fikk jeg infeksjon i livmoren, så da tok det litt lenger tid.

Det er bare å gå tur om du føler for det, men du trenger vel ikke akkurat løpe maraton.

Skrevet

Var ute å gikk tur dagen etter fødselen. Måtte ut å røre på meg. Fikk låne vogn på barselhotellet og tok en liten tur i sykehusområdet.

Anonymous poster hash: 4b090...ead

Skrevet

Var på tur to- tre dager etter fødsel med begge. Med første hadde jeg sydd, så det var drit vondt.. føltes som underlivet skulle sprenge.. med nr to hadde jeg ikke sydd, og det var en hyggelig gåtur😊

Anonymous poster hash: e33d1...c69

Annonse

Skrevet

Var på tur dagen etter vi kom hjem med begge. Var ødelagt med nr 1 i bekkenet kun etter en kort tur, med nr 2 gikk det bedre. Gå når du føler deg klar, og start forsiktig 😊

Skrevet

Tusen takk for svar! Da kan jeg gå med god samvittighet. Føler meg fantastisk!

Anonymous poster hash: d24f1...4bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...