Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #1 Skrevet 8. januar 2017 Har de siste pr mnd hatt diffuse smerter nederst i tommelen, altså helt nede i hånden. Det er ikke vondt hele tiden, bare litt ømt, utenom når jeg gjør noe som trykker akkurat der. Men det har begynt å verke nedover i armen og ut i hånden når jeg bruker hånden og armen. Kjæresten og min sin teori er at jeg har klart å ødelegge noe der under trening. Jeg driver med kampsport og slår endel, også med flat hånd. Jeg har siden lenge før jul ikke kunne tatt armhevinger, brukt hånden til å løfte eller vri med noe i hånden, men samtidig klarer jeg meg jo fint i hverdagen.. Hadde det ikke vært for at jeg blir sår og øm i halve armen og hånden når jeg gjør noe hadde jeg ikke vurdert lege, men er redd det kal skje noe om det er en skade som egentlig bør få ro?.. Anonymous poster hash: 73bde...4da
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #2 Skrevet 8. januar 2017 Ville gått til legen. Det trenger ikke være noe, men plutselig har du fått en skade som trenger ro eller behandling. Du har ikke lyst til å få en ubrukelig hånd for resten av livet, og det er det du risikerer med å vente Anonymous poster hash: 659c1...f41
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #3 Skrevet 8. januar 2017 Ville gått til legen. Det trenger ikke være noe, men plutselig har du fått en skade som trenger ro eller behandling. Du har ikke lyst til å få en ubrukelig hånd for resten av livet, og det er det du risikerer med å vente Anonymous poster hash: 659c1...f41 Men jeg syns liksom ikke det er god nok grunn, vondt i hånden liksom🙄 Anonymous poster hash: 73bde...4da
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #4 Skrevet 8. januar 2017 Men jeg syns liksom ikke det er god nok grunn, vondt i hånden liksom🙄 Anonymous poster hash: 73bde...4da Nei, da får du lide i stillhet da! Anonymous poster hash: 0f95c...b61
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #5 Skrevet 8. januar 2017 Nei, da får du lide i stillhet da! Anonymous poster hash: 0f95c...b61 Det hadde vært stas med et konstruktivt svar da, men takk😉 Anonymous poster hash: 73bde...4da
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #6 Skrevet 8. januar 2017 Men jeg syns liksom ikke det er god nok grunn, vondt i hånden liksom Anonymous poster hash: 73bde...4da Du får prøve å gå en dag uten å kunne bruke hånden, så ser du at det faktisk er en ganske god grunn Tro meg, de som eventuelt må fikse hånden din hvis du har en uoppdaget skade foretrekker at du kommer før heller enn siden! Feks hvis du har/har hatt et brudd i båtbeinet/skafoid som ikke har blitt oppdaget, så vil det antageligvis ikke gro av seg selv. Du risikerer at det beinet deler seg i to istedenfor, og ligger og gnager på alt av andre strukturer i hånden (eller bare gir deg slitasjesmerter resten av livet, med behov for protese etterhvert). Kom deg til legen, så får h*n ta en titt. Det tar ikke lange tiden. Hva hvis du blir verre? Har du lyst på en hånd som bare blir verre og verre, tilslutt kan du ikke sykle, ikke skru opp ei bruskork eller skjære brød, ikke bære varer i butikken, knapt kle på deg selv, vansker med å kle på barna... Alt dette kan skje hvis det er en uoppdaget skade. Hvis det ikke er det så er jo det fint, og hvis det er noe kan du få behandling før det går så langt. Anonymous poster hash: 659c1...f41
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #7 Skrevet 8. januar 2017 http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/muskel-skjelett/batbeinsbrudd-skafoideum-5884.html Anonymous poster hash: 659c1...f41
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2017 #8 Skrevet 8. januar 2017 http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/muskel-skjelett/batbeinsbrudd-skafoideum-5884.html Anonymous poster hash: 659c1...f41 Takk for det og takk for linken! Det var som å lese om meg, så kanskje jeg skal få det sjekket allikevel..😊 Anonymous poster hash: 73bde...4da
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #9 Skrevet 17. januar 2017 Takk for det og takk for linken! Det var som å lese om meg, så kanskje jeg skal få det sjekket allikevel.. Anonymous poster hash: 73bde...4da Kom du deg til legen? Anonymous poster hash: 659c1...f41
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2017 #10 Skrevet 17. januar 2017 Kom du deg til legen? Anonymous poster hash: 659c1...f41 Har time i morgen😄 Anonymous poster hash: 73bde...4da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå