Gå til innhold

Hva er det med folk som sender bursdagshilsen på FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og legger med et bilde av EGET barn??

Noen folk synes ungene er såååå søte at alle vil ha bilde av de.

Anonymous poster hash: 04d7c...032

Skrevet

Det er sikkert en måte å "hilse fra småen" på da...

Anonymous poster hash: b89cb...957

Skrevet

Alle foreldre er vel stolte av barnet sitt. Noen har behov for å dele livet til barna på face, andre har behov for å synes noe om det...

Nei, jeg gjør det ikke, men har mange venner som gjør det. Noen av dem har familie langt unna så kanskje de ønsker å føle at de har noen rundt seg på store dager i livet seg.

Anonymous poster hash: ae284...886

Skrevet

De som gjør det burde slutte med det.

Skrevet

Jeg har gjort det tidligere til besteforeldre, spesielt fordi de ikke traff hverandre så ofte. 

Anonymous poster hash: 74506...956
Skrevet

Jeg har gjort det noen få ganger, da kun til folk med nær relasjon til barnet (tante/onkel/besteforeldre/fadder).

Anonymous poster hash: f59a6...e31

Skrevet

Det har jeg aldri sett, men regner med de har nære bånd da?

Anonymous poster hash: 88a60...969

Skrevet

Jeg har fått det. Syns det var veldig hyggelig. det er jo ungen til en av mine venner :)

Anonymous poster hash: 6dedf...6e3
Skrevet

Det gjør jeg til tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre. Det er en hilsen fra barnet som ikke kan skrive selv. Forstår du virkelig ikke det???!!!

Anonymous poster hash: 53452...09a

Skrevet

Det gjør jeg til tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre. Det er en hilsen fra barnet som ikke kan skrive selv. Forstår du virkelig ikke det???!!!

Anonymous poster hash: 53452...09a

Jeg er hverken tante, onkel, bestemor eller i slekt med mange av barna jeg får bilde av.

Forstår DU det?

Folk er så utrolig hissig på å sende bilder av ungene sine.

Skikkelig Villa Paprika preg. 🙊

Teit.

Skrevet

Når tanten til mitt barn var i militæret tok jeg på han bursdagshatt og tok bilde av han og sendte til henne. Det satte hun stor pris på da hun ikke hadde sett han på mange måneder.

Anonymous poster hash: a92d0...796

Skrevet

Har aldri sett det. Kjenner at jeg er takknemlig!

Anonymous poster hash: 24efd...4c5

Skrevet

Det har eg ikkje sett, og det synes eg er greit.  Bilete til familien (besteforeldre) sender vi med mms

Skrevet

Når jeg får bursdag hilsen og klem med bilde på Facebook av barn jeg bryr meg om blir jeg kjempe glad!

Anonymous poster hash: 13a81...c2e

Skrevet

Og hva er det med folk så må bry seg om alt alle andre gjør.

Det må være utrolig slitsomt...

Anonymous poster hash: 80e31...e0b

Skrevet

Det høres skikkelig harry ut

Anonymous poster hash: 4dc7f...223

Skrevet

Og hva er det med folk så må bry seg om alt alle andre gjør.

Det må være utrolig slitsomt...

Anonymous poster hash: 80e31...e0b

Fordi jeg ikke vil ha bilder av andres barn på veggen min, jeg synes ikke små barn skal eksponeres på nett. Jeg er totalt motstander av det.

De fleste jeg kjenner sier de sjelden deler bilder og at de har så få venner på FB at de er trygge på de som ser bildene der.

Hva når de deler bilde på MIN vegg. Jeg har over 300 "venner" der. Jeg kan ikke gå god for alle de desverre.

La nå små barn få slippe å være på Internett.

Jeg forstår at folk vil skryte av ungene sine, men gjør det nå på egen FB side, eller send det på Mail til meg da om de absolutt skal gratulere meg med dagen med bilde av ungen.

Et enkelt gratulerer med dagen er uansett nok, det er jo det som er motivasjonen for å sende en hilsen. Å gratulere.

Skrevet

Oj, dette har jeg gjort. Var ikke klar over hvor fælt det var🙈

Her bor svigerfamilien langt unna og vi ses sjelden. Så når en av de har bursdag så legger jeg et bilde av frøkna sammen med bursdagshilsenen. Aldri tenkt over at det var Harry eller plagsomt. Får kanskje vurdere det igjen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...