Gå til innhold

Ny seng, våkner med hodepine hver dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en billigseng fra jysk i snart 10 år, av typen 2 enkle rammemadrasser og en tyyynn overmadrass. Har vært ubehagelig å ligg i den i et år nå! Ligger bare på siden, og hadde vondt i skuldrene hver kveld når jeg la meg.

For 1 uke siden hadde vi endelig råd til ny seng, og kjøpte en til over 10.000,- dobbelt så høy som den gamle. Synes den er veldig god å ligge i - men våkner med hodepine hver dag? Og den gir seg ille før jeg tar ibux...

Hvorfor? Jeg synes jo senga er mye bedre å ligge i? Er det bare at den er uvant? Noen som har samme opplevelse etter byte av seng?

Anonymous poster hash: 3f268...975

Skrevet

De bruker en slags gass på nye madrasser. Den må luftes skikkelig ut i èn uke før den tas i bruk. Akkurat det samme skjedde meg... kastet gamle sengen når jeg kjøpte ny. Tok den i bruk umiddelbart og våknet med tidenes hodepine 😱

Anonymous poster hash: a8a62...a2c

Skrevet

Kan det skyldes vinkelen mellom kropp og nakke?

Anonymous poster hash: 00820...bf9

Skrevet

De bruker en slags gass på nye madrasser. Den må luftes skikkelig ut i èn uke før den tas i bruk. Akkurat det samme skjedde meg... kastet gamle sengen når jeg kjøpte ny. Tok den i bruk umiddelbart og våknet med tidenes hodepine 😱

Oi, dette fikk vi ikke noe info om!? Vi har også kastet den gamle... hvordan lufte? Er sjutvær her!

Skrevet

Kan det skyldes vinkelen mellom kropp og nakke?

Anonymous poster hash: 00820...bf9

Vet ikke, har samme pute. Merker ikke noe på nakken. Men er veldig sær på puter, da jeg får så lett vondt i nakken og kjeven om det ikke er rett pute...

Skrevet

Oi, dette fikk vi ikke noe info om!? Vi har også kastet den gamle... hvordan lufte? Er sjutvær her!

Lukter det kjemisk av madrassen? Legg overmadrassen ut på verandaen. La vinduet stå oppe. Nå har det jo gått èn uke hos dere, så den verste avgassingen har nok allerede skjedd.

Men la den lufte seg resten av dagen og bytt sengetøy. Mange nye madrasser/møbler blir sprayet med en gass som inneholder formaldehyd, og denne gir hodepine.

Skrevet

Lukter det kjemisk av madrassen? Legg overmadrassen ut på verandaen. La vinduet stå oppe. Nå har det jo gått èn uke hos dere, så den verste avgassingen har nok allerede skjedd.

Men la den lufte seg resten av dagen og bytt sengetøy. Mange nye madrasser/møbler blir sprayet med en gass som inneholder formaldehyd, og denne gir hodepine.

Det lukter noe, som jeg vil anse som "nylukt", vet ikke om det er kjemisk. Ikke søik at jeg reagerer, kjenner bare hvis jeg legger nesa ned i madrassen. Men skal ihvertfall skifte sengetøy, og la det luftes litt med vindu åpent før jeg legger på nytt. Er storm her idag 😒

Skrevet

Kanskje madrassen ikke passer deg, at den er for hard eller for myk. Prøvde du flere madrasser?

Anonymous poster hash: 25f1c...da1
Skrevet

Kanskje madrassen ikke passer deg, at den er for hard eller for myk. Prøvde du flere madrasser?

Anonymous poster hash: 25f1c...da1

Prøvde 2.. valgte medium, samboer fast. Syns den virker grei, synes den er mye bedre enn forrige!

Skrevet

Gi det litt tid, var samme problemet hos meg. Våknet med vondt i hodet hver dag i 2 uker, nå sover jeg som en baby:)

Anonymous poster hash: 9d546...620

Skrevet

Gi det litt tid, var samme problemet hos meg. Våknet med vondt i hodet hver dag i 2 uker, nå sover jeg som en baby:)

Anonymous poster hash: 9d546...620

Krysser fingrene for at det samme skjer her også :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...