Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #1 Skrevet 7. januar 2017 Jeg går igjennom et samlivsbrudd og har de siste nettene hatt mye angst, våkner opp og er gjennomvåt og svetter, fryser og føler meg veldig svimmel og som jeg får hjerteinfrakt.. Når jeg våkner er jeg ok neste morgen... Klarer ikke å spise så mye for tiden og kaster opp mye... Anonymous poster hash: 387c9...365
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 Jeg har alltid fått feber ved stress. Helt siden barndommen har jeg hatt feber om jeg gleder eller gruer meg intenst noe, eller bare var veldig sliten. Alltid relativt høy feber. Fikk alltid over 39 i feber etter bursdagsfeiringene mine. Eller om vi skulle på sirkus. Eller tannlegen. Osv osv. Nå som voksen får jeg feber hver gang vi skal flytte. Eller kvelden før en eksamen. Vil tro samlivsbrudd absolutt ville gitt meg feber. Det er bare sånn jeg er. Paracet og evt søvn tar feberen min. Hadde forøvrig periodisk febersyndrom som liten. Vet ikke om det er noen sammenheng. Men hver 4.uke, i minst 3 år, hadde jeg 40 i feber i to-tre døgn. Var helt frisk utover det. Og jeg vokste det av meg. Men det var helt regelmessig. Mine foreldre kunne planlegge ting utifra når jeg ville få feber. Så jeg har alltid hatt mye feber. Anonymous poster hash: a817f...770
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå