Anonym bruker Skrevet 6. januar 2017 #1 Skrevet 6. januar 2017 Jeg har tenkt på: Olivia Louise Olivia Charlotte Olivia Noelle Vet ikke hvor godt de passer sammen? Har dere noen forslag? Anonymous poster hash: 5327a...e5c
februarprins2013 Skrevet 7. januar 2017 #2 Skrevet 7. januar 2017 synes Olivia er veldig fint alene egentlig,men Olivia Charlotte var veldig fint, likte ikke de andre,ble for mye synes jeg. forslag : Olivia Adele Olivia Marie Olivia Mathilde Olivia Elise Olivia Eline Olivia jasmin Olivia Josefine Olivia Johanne Olivia Benedicte Olivia Elisabeth Olivia Henriette Olivia Sofie
Athene123 Skrevet 7. januar 2017 #3 Skrevet 7. januar 2017 Olivia Louise synes jeg var nydelig😊 Disse synes jeg også er flotte: Olivia Marie Olivia Eline Olivia Elise Olivia Emine Olivia Mathea Olivia Sofie Olivia Sofia
Suebird Skrevet 9. januar 2017 #4 Skrevet 9. januar 2017 Olivia Noelle var vakkert! De andre likte jeg ikke. Olivia Augusta Olivia Constanse Olivia Emine Olivia Frederikke Olivia Hermine Olivia Isolde
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #5 Skrevet 12. januar 2017 Olivia er så langt med fire stavelser - at jeg ville valgt et kortest mulig andre fornavn. Anonymous poster hash: 5ded5...573
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2017 #6 Skrevet 12. januar 2017 Olivia er så langt med fire stavelser - at jeg ville valgt et kortest mulig andre fornavn. Anonymous poster hash: 5ded5...573 Enig. Langt nok i seg selv. Anonymous poster hash: 5df39...272
VenterpåLilleSpire Skrevet 13. januar 2017 #7 Skrevet 13. januar 2017 Jeg har tenkt på: Olivia Louise Olivia Charlotte Olivia Noelle Vet ikke hvor godt de passer sammen? Har dere noen forslag? Anonymous poster hash: 5327a...e5c Jeg er veldig glad i Olivia Charlotte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå