Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvor kjøper jeg slikt glidemiddel? Har prøvd grapefruktjuice for å få løsere og mere slim der nede for å prøve å hjelpe sædcellene på vei 😜

Dropp juicen! Funker dårlig, og går du på spesielle medisiner, kan juicen gjøre medisinen mer effektiv enn den egentlig skal være. Glidemiddelet jeg prater om kan kjøpes på billigtester.no, eller på fertil.no. Den er spermvennlig, og ligner veldig på eggløsningssekret. Lykke til! :)

Dropp juicen! Funker dårlig, og går du på spesielle medisiner, kan juicen gjøre medisinen mer effektiv enn den egentlig skal være. Glidemiddelet jeg prater om kan kjøpes på billigtester.no, eller på fertil.no. Den er spermvennlig, og ligner veldig på eggløsningssekret. Lykke til! :)

Bestilte gjennom billigtester👍

Da vi skulle ha nr 1 så testa min mann sæden fordi det tok så lang tid uten klaff, han hadde da få og dårlige sædceller . Så håper dette glidemiddelet kan være med å hjelpe svømmerne på vei innover. Tusen takk for at du har tatt deg tid til å se.

Annonse

Får du opp at jeg blir gravid i februar? Så det vil si kanskje denne eller neste syklus😜Gleder meg til å teste når den tid kommer kjenner jeg Hehe.

Ja jeg får opp graviditet i februar :-) jeg kan ta feil, og at det er fødsel i februar jeg ser..men tror det er graviditet i februar ;-)

Anonymous poster hash: fac4d...980

Ja jeg får opp graviditet i februar :-) jeg kan ta feil, og at det er fødsel i februar jeg ser..men tror det er graviditet i februar ;-)

Anonymous poster hash: fac4d...980

Håper du har rett. Ser du noe ang hvilket kjønn det blir og eller?

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Mener du at jeg blir gravid i påsken eller at jeg er gravid men tidlig i svangerskapet i påsketider?

Jeg ser du har gått en positiv test og helt sikkert gravid tidlig i påsken, mulig du er på fjellet og soler det og ler og koser deg hel maks! Latteren sitter løst, mulig fordindu har baby i magen og hører på andre som snakker, gjerne har noe godt å drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...