Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #26 Skrevet 7. januar 2017 Jeg er tynn, 56 kg og bollemus ✌🏼️ Anonymous poster hash: d5a0f...dfd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #27 Skrevet 7. januar 2017 bolle mus er de som er best i følge mannfolka jeg har vert med.. de elsket bollemusa mi og snakket negativt om tynne damer med skinnymus... men alle er forsjellige. jeg elsker ivertfall min bollemus og ja jeg er 10 kilo overvektig Anonymous poster hash: 6c013...dae Skikkelig avtennende med menn som begynner å snakke (negativt) om andre damers underliv Anonymous poster hash: cdb70...e5b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #28 Skrevet 7. januar 2017 Jeg hører hva dere sier her, men jeg er faktisk glad for at jeg ikke har bollemus. Jeg synes ikke det er så pent, det har alltid sett litt odd ut for meg. Og, er det én ting menn tenner på, så er det mus, punktum. Enten den er tykk eller vanlig. Anonymous poster hash: 4cbff...c16
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2017 #29 Skrevet 7. januar 2017 Er ikke det bollemus som er det peneste og mest foretrukne av menn da? Det jeg har fått inntrykk av i hvert fall. Så skjønner ikke hvordan bollemus ble til noe negativt. Anonymous poster hash: ae384...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå