Gå til innhold

Noen klarsynte som vil se hit? Jeg ser tilbake!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er en jente, og at fødselen blir fin.

Ikke særlig lang fødsel, mellom 3 og 5 timer. Du ser veldig glad ut, så det ser ut til å være utholdelig ;-)

Jeg skal ut å fly i morgen og søndag. Og jeg er utrolig nervøs av en eller annen grunn.. Blir det trygge reiser?

11.10.88

Anonymous poster hash: b8b2b...5cf

Hei Cheezedoodle!

Jeg får opp jente i magen din. Tror hun kommer i første halvdel av juli, får ikke opp mer eksakt enn det. Du blir nesten overrasket over fødselen, plutselig er hun ute på et vis...

Alt i alt ser det veldig bra ut her, selv om du nok vil kjenne litt på vanlige svangerskapsplager underveis.

Lykke til :)

Får du opp noe på meg? 21.06.83

Anonymous poster hash: 4a19e...506

Jeg får også opp jente, og jeg tror det går ganske fort, men ikke veldig hard fødsel, du vil tenke tilbake på det med mestringsfølelse og stolthet :) jeg får opp 6.juli, og jeg tror det vil være veldig varmt i de dagene rundt fødsel. Lykke til, både med graviditeten og med fødsel!

Hva får du opp på meg? Kjærlighet og barn? Noen konkrete tips? 13.06.84.

Anonymous poster hash: fda58...a20

Annonse

Gjest He1984

Termin i Juli, og veldig spent på fødselsforløp, når jeg føder og selvfølgelig litt på hvilket kjønn som gjemmer seg i magen min <3 Noen som vil prøve seg? Kan se tilbake!

Fødsel 3 Juli. Heller mest mot jente.

Ser du når jeg får kjæreste?

28.05.84

Hei Cheezedoodle!

Jeg får opp jente i magen din. Tror hun kommer i første halvdel av juli, får ikke opp mer eksakt enn det. Du blir nesten overrasket over fødselen, plutselig er hun ute på et vis...

Alt i alt ser det veldig bra ut her, selv om du nok vil kjenne litt på vanlige svangerskapsplager underveis.

Lykke til :)

Får du opp noe på meg? 21.06.83

Takk for svar! :)

Hva lurer du på da? :)

Jeg får også opp jente, og jeg tror det går ganske fort, men ikke veldig hard fødsel, du vil tenke tilbake på det med mestringsfølelse og stolthet :) jeg får opp 6.juli, og jeg tror det vil være veldig varmt i de dagene rundt fødsel. Lykke til, både med graviditeten og med fødsel!

Hva får du opp på meg? Kjærlighet og barn? Noen konkrete tips? 13.06.84.

Anonymous poster hash: fda58...a20

Spennende! Takk for svar! :)

Jeg tror ikke den store kjærligheten helt har funnet veien inn i livet ditt helt enda. Men det står en mann på tur inn kan man si. En helt ukjent mann, ingen du kjenner fra før. Tidspunkt er jeg mer usikker på, men tror kanskje denne mannen er en løve, med lyst brunt/mørkt blondt hår :) når det kommer til barn, ser jeg to stk :)

Jeg lurer på jobbsituasjonen min i 2017? :)

Evt. tid for ny graviditet?

Angående jobb, ser jeg både kontorlandskap og et kassasystem. Tenker da automatisk på butikk, bank, kontor og ligenende jobber. Er det noe du har søkt på? Tror du ender opp med en slags deltid/tilkalling i første omgang, før du på nytt bytter til en fast jobb - i et annet firma :) graviditeten kommer når du slapper av, og ikke anspenner deg så fælt. Tror nok du er gravid innen 5-6 måneder! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...