Gå til innhold

Jeg er gravid, vil beholde. Samboer vill ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her må du følge hjertet.

Hadde det vært meg ville jeg nok beholdt barnet, men kvittet meg med mannen.

Men gi han noen uker å bearbeide det på.

Men problemet er at du aldri helt vil kunne "kvitte" deg med mannen da. Har man barn sammen, MÅ man forholde seg til hverandre, og det de neste 50 år...

Anonymous poster hash: ab244...98e

Skrevet

Men problemet er at du aldri helt vil kunne "kvitte" deg med mannen da. Har man barn sammen, MÅ man forholde seg til hverandre, og det de neste 50 år...

Ja, men om hun føler seg presset til abort vil hun heller ikke bli kvitt det savnet og angeren.

Skrevet

Akkurat det samme tenker jeg, med blikket til de over her i tråden som snakker om å forholde seg til i 18 år. Ikke 18 år, hele livet! Man er foreldre sammen, man blir besteforeldre sammen. Man har kanskje ikke så mye med hverandre å gjøre når barna er voksne,men man er nødt til å ha en relasjon. For barnets skyld. Det spiller sånn sett ingen rolle om du og han er kjærester til evig tid, men det spiller en rolle hvorvidt han er hel ved og et menneske og en mann du vil ha barn med, overlate det viktigste i livet til.
Skrevet

Ja, men om hun føler seg presset til abort vil hun heller ikke bli kvitt det savnet og angeren.

Hun kan få nye barn med andre. Og slippe å ha en sur og forpestende person å "samarbeide" med.

Jeg har prøvd. Min sønn er nå 18 og har en far som forsvant da jeg var 4 mnd på vei. Hvis jeg hadde hatt valget da jeg var gravid (hvis han hadde gjort det slutt før sv.skapet var kommet så langt) hadde jeg tatt abort og lukket den døra. Trist, ja, men da hadde jeg startet et nytt liv uten å måtte velge partner ut i fra hvem som ville ønske å være stefar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...