Gå til innhold

Noen her som har fått barn med cystisk fibrose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å høre hvordan det kom fram at barnet hadde sykdommen.

Anonymous poster hash: b007e...4e9

Skrevet

Jeg har ikke direkte med det selv. Kanskje du kan finne informasjon her:

http://www.cfnorge.no/a-leve-med-cf/cf-hva-hvem-hvordan/

Har barnet ditt cf?

Anonymous poster hash: 2dc23...13b

Takk for link! Vi vet ikke enda, venter på svar... Håper ikke barnet mitt har det!!

Skrevet

De tester ganske mange barn for CF i dag med svettetest, sjangsen er heldigvis veldig liten for at ditt barn har det.

Vi har vært gjennom CF utredning hele 2 ganger, men viste seg at mitt barn har en annen type lungesykdom som gir mange av de samme symptomene/plagene.

Barnet mitt får mye av den lignende behandlingen som ved CF, og det har god effekt!

Lykke til.

Anonymous poster hash: a649c...f68

Skrevet

Mitt barn ble også testet for det. Husk at de tester alle barn med astma/luftveisproblemer som får diarè. Og det må jo være ganske mange som blir testet da. Sjansen er heldigvis liten!

Anonymous poster hash: 52b0b...a3a

Skrevet

De tester ganske mange barn for CF i dag med svettetest, sjangsen er heldigvis veldig liten for at ditt barn har det.

Vi har vært gjennom CF utredning hele 2 ganger, men viste seg at mitt barn har en annen type lungesykdom som gir mange av de samme symptomene/plagene.

Barnet mitt får mye av den lignende behandlingen som ved CF, og det har god effekt!

Lykke til.

Anonymous poster hash: a649c...f68

Hei,

takk for svar. håper det går bra med barnet ditt. ❤️ Jeg gruer meg veldig til å få svar på om barnet mitt har det eller ikke.

Jeg krysser finger og tær på at barnet ikke har denne sykdommen ...

De har ikke tatt svettetest bar blodprøver for sjeldent sykdommer.

Skrevet

Mitt barn ble også testet for det. Husk at de tester alle barn med astma/luftveisproblemer som får diarè. Og det må jo være ganske mange som blir testet da. Sjansen er heldigvis liten!

Anonymous poster hash: 52b0b...a3a

Okey det visste jeg ikke!! Håper virkelig ikke barnet mitt har det,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...