Gå til innhold

Fyflate! Skulle sende en skikkelig slibrig sms til mannen, men greide å sende den til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min personlige trener! Å nei så flaut! Han lo godt da, men jeg gruer meg litt til neste time nå.

Anonymous poster hash: 2592a...eee

Skrevet

Hadde vært verre hvis det var omvendt 😂

Anonymous poster hash: c4f36...ac2

Skrevet

Haha.

Sikker på du sendte den med vilje fordi du synes han er digg.

Tilfeldigvis så sendte du til han.

Eldste trikset i boka for å se om man har sjans.

Anonymous poster hash: dbdcd...a46

Skrevet

Haha.

Sikker på du sendte den med vilje fordi du synes han er digg.

Tilfeldigvis så sendte du til han.

Eldste trikset i boka for å se om man har sjans.

Anonymous poster hash: dbdcd...a46

Hadde tenkt å si det samme.. sendte med vilje for å flørte og så si du sendte feil. På den måten får du vise hvor deilig du er og innbille deg at han blir tent på deg med tanken..

Anonymous poster hash: fa9b9...ff5

Skrevet

Hadde tenkt å si det samme.. sendte med vilje for å flørte og så si du sendte feil. På den måten får du vise hvor deilig du er og innbille deg at han blir tent på deg med tanken..

På seg selv kjenner man andre? 

Anonymous poster hash: fc546...6ed

Skrevet

Hadde trodd på det om det ikke var en "slibrig" sms du "feilsendte. Hadde du skrevet noe helt hverdagslig som "du trenger ikke handle" kunne jeg trodd deg. Eller om du sendte den til noen du faktisk aldri ville ønsket å feilsende den til. For eksempel farmoren din eller sjefen din.

Jeg har også feilsendt meldinger men da var det noe pinlig som "du er vel ikke sint på meg ennå? Vær så snill og si du elsker meg! Elsker du meg?<3" til en kollega.. ville jo ikke at hun skulle vite om våre problemer i forholdet 😩

Og så har jeg sendt feil snap noen ganger.. det er om jeg glemmer at jeg svarer noen og så trykker jeg meg videre for raskt, eller om jeg har huket av en for mye mår jeg skal sende men ikke reagert raskt nok til å huke av igjen.. alltid når jeg skal sekde til kjæresten. Litt flaut men pleier heldigvis ikke være verre enn en selfie der jeg prøver å se fin ut med teksten "elsker deg". Flaueste var å sende til søsteren hans.. men hallo... ingen krise liksom.. aldri sendt feil til kamerater/menn.. bare venninner heldigvis

Skrevet

Eeeehhh, nei. Jeg er virkelig ikke tent på ham.

Anonymous poster hash: 2592a...eee

Skrevet

På seg selv kjenner man andre?

Anonymous poster hash: fc546...6ed

Ja absolutt, jeg har gjort det minst 3 ganger skal innrømme det. Men det er snart 20 år siden!!!! Jeg er voksen nå og de fleste kjenner til disse "triksene" så er jo bare pinlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...