Gå til innhold

Apropos rynker.. hvor mange her har prøvd botox/restylan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har jo sett skrekkeksemplene..og jeg har alltid sagt at det aldri skal bli meg..

Men nå har jeg som 39 åring merket at det begynner å komme linjer i ansiktet. Jeg er ikke komfortabel med det. Og har faktisk tenkt tanken å prøve botox i panne og ved munnen.

Mannen min blir helt hysterisk når jeg nevner det.. og sier at det er det mest usexy han kan tenke seg.. at vi bare må godta å bli eldre.. joda, sant det.. Men tanken frister på å kjøpe noen ekstra år 😊

Så jeg lurer på - hvor vanlig er det egentlig å få litt hjelp?

Anonymous poster hash: e39f2...657

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen som innrømmer det frivillig her jeg bor, men ser jo godt hvem som bruker det. Når damer på 40 år ser freshere ut enn da de var 18, er det noe gæli.

Anonymous poster hash: bc756...43e
Skrevet

Det er veldig vanlig! Og jeg ser ikke problemet med litt pynt;-) men vær obs, har sett flere relativt unge damer som har sett seg blind på resultatet og endt opp med lite flatterende utseende:)

Anonymous poster hash: 7ca81...07a

Skrevet

Det er nok ganske vanlig, og folk må få gjøre som de vil. Skulle gjerne ha fiksa på både det ene og det andre, jeg. Men jeg har sett så mange groteske eksempler på hvor stygt det kan bli og mens jeg så og si aldri ser andres rynker eller smale lepper, så er det lett å legge merke til personer som ser ut som dårlige lagde voksdokker uten mimikk og med lepper, kinn eller hva det nå er som er ute av proporsjoner og som bare ser helt feil ut.

Skrevet

Har tatt Botox i sinna rynken flere ganger, siste gang rett før jul.

Skrevet

Jeg har i pannen. Digger det.

Mannen din trenger jo ikke å få vite det?

Anonymous poster hash: 4d7b3...82e

Annonse

Skrevet

Ingen som innrømmer det frivillig her jeg bor, men ser jo godt hvem som bruker det. Når damer på 40 år ser freshere ut enn da de var 18, er det noe gæli.

Anonymous poster hash: bc756...43e

Men har det noe å si? Er det negativt?

Jeg tenker at så lenge man ikke ender opp som disse skrekkøglene man kan se en gang i mellom, så er det vel helt ok?

Det jeg er helt sikker på er at jeg ikke skal gjøre noe med lepper.. Men å ta bort noen linjer frister..

HI

Skrevet

Jeg tar i kråketær og panna.

Har prøvd meg litt frem med sinnarynken også. Men ble helt flat i panna når jeg gjorde begge deler. Så dust ut.

Så nå tar jeg bare litt i linjene i panna og kråketær. Det er veldig fint. En positiv bi effekt er ar jeg har mindre hodepine, jeg har myst mye og strammet muskelen rundt øynene ubevisst.

Både føler meg og ser fresh ut.

Anonymous poster hash: 160a1...c49

Skrevet

Jeg tar i kråketær og panna.

Har prøvd meg litt frem med sinnarynken også. Men ble helt flat i panna når jeg gjorde begge deler. Så dust ut.

Så nå tar jeg bare litt i linjene i panna og kråketær. Det er veldig fint. En positiv bi effekt er ar jeg har mindre hodepine, jeg har myst mye og strammet muskelen rundt øynene ubevisst.

Både føler meg og ser fresh ut.

Må legge til at jeg ikke har sagt noe til mannen. Han kommenterte bare i sommer at han syns jeg så så bra ut om dagen 😂

Skrevet

Jeg er 30 og ser at sinnarynken er enda mer synlig. Blir nok botox snart :)

Anonymous poster hash: fc127...dba

Skrevet

Jeg er 49 og har aldri vurdert det. De fleste tror jeg er mye yngre.

Har en og annen rynke, men det skulle bare mangle, og jeg syns jeg er fin som jeg er. 

Anonymous poster hash: 6b8c8...06f
Skrevet

Jeg tar i hårfestet pga hodesvette, men det minsker linjene i pannen. Ingen som ser det i og med at mimikken er helt intakt.

Anonymous poster hash: 2dd87...ee4

Skrevet

har lyst til å fylle ut linjer rundt munnen/lepper. Typisk "røykemunn", takken for nesten 10 år som røyker OG soltilbeder i alderen 17-27 det.......

Det som stopper meg er også mannen,- også mine tanker selv om det skremmende resultatet "duckface";- men så tenker jeg litt på at det er (her til lands) stort sett yngre (typ kjendis og/eller blogger) som har dette (og e overdriver jo også hår, sminke, pupper,- ALT.....),- og at ingen eldre damer har det... Og noen har helt sikkert fylt i "fillers" i lepperynkene, tenker jeg!

Tenker også slik at jeg ikke vil andre skal SE at jeg har gjort noe, bare at folk skal se jeg ser freshere/mer opplagt ut.....Ingen trenger å få vite hva jeg har gjort,- bare jeg selv ser og føler resultat!

Jeg får se hvordan året går, blir 40 på november,- kan hende vår felles planlagte  "Jentene blir 40-årstur,- ender opp på en klinikk en liten halvtime en dag :)   )

Anonymous poster hash: 7c89c...548

Annonse

Skrevet

Tror det er veldig vanlig, har foreløpig ikke behov for "hjelp", er snart 38 år. Dømmer ikke andre, alt med måte. Vi gjør jo andre ting for å skjule alderen, hårfarg f.eks.

Skrevet

En ting som er trist med at mange velger botox eller liknende er at det får andre til å tro at det er noe galt med dem. Det endrer Hva vi oppfatter som et normalt utseende. De fleste synes det ville være rart om man ikke kunne se at andre blir eldre.

Anonymous poster hash: 3efc3...29b

Skrevet

Jeg har litt lyst å ta.

I sinnarynken og kråketærne.

Jeg er bare 28.

Har fine linjer i pannen og, men egentlig er det ikke så farlig. Jeg har nye spenningshodepine, og har lyst å teste det. En bobus om jeg får litt mindre hodepine. Men vil ikke se helt mimikkløs ut.

Anonymous poster hash: fae0f...4da

Skrevet

Når jeg smiler får jeg linjer på hver side av munnen, slik at jeg får litt runde kinn og smiley ull. Det syns jeg er veldig fint. Men når jeg ikke smiler så blir disse linjene til furer som gir meg et slitent drag.

Jeg vil gjerne fjerne fyrene.. Men vil jo ikke fjerne linjene når jeg smiler.

Dårlig forklart.. Men.. vil jeg liksom bli helt flat i ansiktet når jeg smiler?

Mannen min mener bestemt at jeg ikke ser eldre ut ennå når vi møttes for 12 år siden.. jeg forsøker å forklare ham at det viktigste er hva jeg føler..

HI

Skrevet

Når jeg smiler får jeg linjer på hver side av munnen, slik at jeg får litt runde kinn og smiley ull. Det syns jeg er veldig fint. Men når jeg ikke smiler så blir disse linjene til furer som gir meg et slitent drag.

Jeg vil gjerne fjerne fyrene.. Men vil jo ikke fjerne linjene når jeg smiler.

Dårlig forklart.. Men.. vil jeg liksom bli helt flat i ansiktet når jeg smiler?

Mannen min mener bestemt at jeg ikke ser eldre ut ennå når vi møttes for 12 år siden.. jeg forsøker å forklare ham at det viktigste er hva jeg føler..

HI

Vil ikke fjerne fyrene.. Dem er det ikke så mange av at det blir plagsomt 😂😂😂

HI

Skrevet

Vil ikke fjerne fyrene.. Dem er det ikke så mange av at det blir plagsomt 😂😂😂

HI

Og smiley ull.. jeez.. smilehull..

HI

Skrevet

Vil ikke fjerne fyrene.. Dem er det ikke så mange av at det blir plagsomt

HIAnonymous poster hash: e39f2...657

Jeg sliter med det samme. Jeg tror ikke du kan ta Botox på disse, du vil ikke lamme dette området. Men det du evt kan gjøre er å ta litt filler. Jeg tør ikke dette da jeg synes nesten alle som tar filler blir så oppblåste i ansiktet. Men jeg har tatt Botox i sinnarynken en gang. Rynker ble ikke noe særlig bedre, men det ble hodepinen!

Anonymous poster hash: 0ea13...4e8

Skrevet

Jeg har tatt Botox i sinnarynken. Det var veldig bra. Sinnarynken ble borte i flere måneder.

De fleste av mine venninner bruker det, men ingen av dem ser "plastic fantastic" ut for det.

Alt med måte lissom...

Anonymous poster hash: 61cf5...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...