Gå til innhold

Jobbe sammen med samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som jobber samme sted som mannen/samboeren?

Jeg er på jakt etter noe nytt. Vi er begge lærere, og det har akkurat dukket opp en stilling som ville vært perfekt for meg på mannens skole. Eneste som gjør meg usikker er altså at han jobber der. Vi har aldri jobbet samme sted før, så keg aner ikke hvordan det vil kunne se ut. Vi har ulike fagkombinasjoner, så vi vil jo ikke ha de samme fagene.

Skolen er stor, så jeg ser for meg at vi stort sett kan unngå å jobbe på samme trinn/klasse. Men er litt redd det kan føles for tett likevel.

Noen som har erfaringer å dele? :)

Anonymous poster hash: cb27d...555

Skrevet

Ei venninne fikk ikke en jobb der hun var den beste kandidaten fordi søsteren hennes jobbet der. Vet ikke om dette håndteres på samme måte med ektefeller?

Anonymous poster hash: ec4e2...83e

Skrevet

kan jeg faktisk risikere å ikke få jobben på grunn av det? Det hdde jeg ikke tenkt på en gang. Har bare tenkt på om det er ønskelig fra vår side at begge jobber samme sted, ikke tenkt st jeg kanskje ikke ville kunne få jobben.

Skrevet

Jeg og mannen min jobber sammen. Ikke noe stress det.

Anonymous poster hash: 4c9c5...0f0

Skrevet

For min del hadde det blitt alt for tett. Jeg holder jobb og privatliv godt adskilt.

Skrevet

Ei venninne fikk ikke en jobb der hun var den beste kandidaten fordi søsteren hennes jobbet der. Vet ikke om dette håndteres på samme måte med ektefeller?

Anonymous poster hash: ec4e2...83e

Så sant det ikke er strenge krav til habilitet mellom de ansatte her det vel egentlig ikke lov til det..

Kan virkelig ikke se problemet med at to lærere ved samme skole er gifte.

Dersom det er det, hva gjør man dersom to stykker finner hverandre på jobb?

Anonymous poster hash: bbbf5...d16

Skrevet

Da jeg gikk på barneskolen jobbet en dame og både hennes mann og hennes bror der, men det er jo noen år siden da, og de nærmet seg pensjonsalder.

Skrevet

Det jobber flere ektepar på skolen der jeg jobber. Funker helt greit.

Anonymous poster hash: d2e18...111

Skrevet

Jeg jobber på en forholdsvis liten skole med ca 100 ansatte og det er det mange par. Som dere kommer til å ha, har de gjerne forskjellige studieretningene og timeplaner og alt de gjør sammen er å kjøre ilag til og fra jobb.

Null problem.

Anonymous poster hash: 167b8...f8d

Skrevet

Samboeren min er min nærmeste leder, funker helt fint👍🏻

Skrevet

Jeg jobber på en forholdsvis liten skole med ca 100 ansatte og det er det mange par. Som dere kommer til å ha, har de gjerne forskjellige studieretningene og timeplaner og alt de gjør sammen er å kjøre ilag til og fra jobb.

Null problem.

Anonymous poster hash: 167b8...f8d

100 ansatte? Er det en liten skole?

Skrevet

For min del hadde det blitt alt for tett. Jeg holder jobb og privatliv godt adskilt.

Det hun sier.

Skrevet

100 ansatte? Er det en liten skole?

Det tenkte jeg og på

Anonymous poster hash: 6e7b3...a7d

Skrevet

Vi jobber sammen, men på hvert vårt kontor så møtes ofte ikke annet enn til lunsj, går helt fint😉 Stort pluss er at vi har samme arbeidstid og trenger bare en bil ☺

Anonymous poster hash: f4250...72c

Skrevet

Vi jobber sammen, men på hvert vårt kontor så møtes ofte ikke annet enn til lunsj, går helt fint😉 Stort pluss er at vi har samme arbeidstid og trenger bare en bil ☺

Anonymous poster hash: f4250...72c

Samma her :) Perfekt for min del.

Anonymous poster hash: 6dce8...3a2

Skrevet

Jeg jobber samme sted som mannen, men på forskjellige seksjoner. Så vi ser hverandre kun hvis vi besøker hverandres kontor. Jeg synes bare det er koselig.

Skrevet

Noen her inne som jobber samme sted som mannen/samboeren?

Jeg er på jakt etter noe nytt. Vi er begge lærere, og det har akkurat dukket opp en stilling som ville vært perfekt for meg på mannens skole. Eneste som gjør meg usikker er altså at han jobber der. Vi har aldri jobbet samme sted før, så keg aner ikke hvordan det vil kunne se ut. Vi har ulike fagkombinasjoner, så vi vil jo ikke ha de samme fagene.

Skolen er stor, så jeg ser for meg at vi stort sett kan unngå å jobbe på samme trinn/klasse. Men er litt redd det kan føles for tett likevel.

Noen som har erfaringer å dele? :)

Jeg har gjort det.

Kjempefin erfaring. Vi trivdes med det.

Anonymous poster hash: c4add...e65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...