Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #1 Skrevet 5. januar 2017 Jadda da har jeg klart det... Glemte nøkkelen i døra og nå er den borte... Med bilnøkkelen på... Og med husnummer på både hus og parkeringsplass kunne jeg likegjerne hengt på et skilt med versågod bare ta bilen og alle verdisakene vi har,.. Så... Hva koster det å skifte ut lås på bil og hus (2 ulike ytterdører)? Spesielt bilen vi lurer på da... Er elektronisk lås, den har ikke nøkkelhull.. Anonymous poster hash: d3474...871
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #2 Skrevet 5. januar 2017 Det kommer jo an på bilmerke etc. Men det blir raskt noen tusen Anonymous poster hash: 59a9e...63b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #3 Skrevet 5. januar 2017 Dette dekkes av enkelte innboforsikringer. Men ikke når de sto i låsen eller når det er merket med info som kan spores til hus eller bil. Så den infoen må du utelate. Anonymous poster hash: 6318a...1a3
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #4 Skrevet 5. januar 2017 Dette dekkes av enkelte innboforsikringer. Men ikke når de sto i låsen eller når det er merket med info som kan spores til hus eller bil. Så den infoen må du utelate. Anonymous poster hash: 6318a...1a3 Du oppfordrer henne til å lyve til forsikringsselskapet? Uansett skal ikke nøkkler være merket. Ikke når de blir mistet heller. Anonymous poster hash: 932f0...de0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #5 Skrevet 5. januar 2017 Hi her. Kommer ikke til å lyve til forsikringsselskapet nei, men jeg hadde faktisk ikke tenkt på forsikring i det hele tatt.. Har kløne/idiotforsikring (i tillegg til en ganske god innboforsikring) som dekker myyye rart så jeg kan absolutt spørre 😊 men i utgangspunktet regner vi med å måtte dekke det selv.. Nøklene er ikke merket men når de er tatt fra ytterdøra så er det jo ikke vanskelig å vite hvor de hører til bilen er heldigvis på tur til i morgen Anonymous poster hash: d3474...871
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå