Gå til innhold

Fra krig til heftig sex og sterke følelser for eksen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke, men klarer ikke la å være.

Vi er skilt og har hatt lite kontakt i flere år. Felles barn, godt samarbeid. Brått slapp alle konflikter taket og vi har hatt god kontakt siden i sommer.

Det var god grunn til å skilles. Bruddet var skittent. Men plutselig, ut av intet, gyver vi løs på hverandre og har så mindblowing bra sex at jeg hikster i flere dager etterpå.

Nå vil han at det forhåpentlig skal bli oss igjen, sakte, sakte, men målet er å være snille med hverandre, ha det fint, tillate oss å elske, sier han.

Jeg tror det kommer til å gå til helvete, det er jeg helt tydelig på overfor ham. Men han drømmer, håper og tror.

Vi har allerede rotet vårt avslappede og ok forhold til, så nå gir vi egentlig litt faen begge to, vi savner hverandre og planlegger helgeaktiviteter sammen, vi to og ungene. Sexbiten skal holdes hemmelig, men vi dirrer jo mot hverandre, så følelsene overfor hverandre vil nok alle legge merke til.

Er det noen som vil dele sine spontane tanker om det jeg skriver?

Anonymous poster hash: 9349d...71c

Skrevet

Hva var det som førte til brudd, og er det fremdeles tilstede? Da er vel faren stor for at du får rett og det går galt igjen.

Skrevet

Kjipt for barna med enda et brudd da, tenker jeg...

Anonymous poster hash: 69437...ad5

Skrevet

Grunnen var kanskje at jeg var lei av alt, og at han var misfornøyd med mye. Jeg ble utslitt av hans misnøye og streben etter at vi(han) skulle være så vellykket. Bruddet lå lenge og ulmet, men skjedde fort eller at han gikk til fysisk angrep på meg. Da måtte vi avslutte, skjønte vi begge. Og så ble det et helvete, hvor han scoret skyhøyt på drittsek-skalaen.

Skrevet

Grunnen var kanskje at jeg var lei av alt, og at han var misfornøyd med mye. Jeg ble utslitt av hans misnøye og streben etter at vi(han) skulle være så vellykket. Bruddet lå lenge og ulmet, men skjedde fort eller at han gikk til fysisk angrep på meg. Da måtte vi avslutte, skjønte vi begge. Og så ble det et helvete, hvor han scoret skyhøyt på drittsek-skalaen.Anonymous poster hash: 9349d...71c

hi her.

Skrevet

Kjipt for barna med enda et brudd da, tenker jeg...Anonymous poster hash: 69437...ad5

ja, det tenker jeg også. hi

Skrevet

Hvis han har vært voldelig er det jo ikke så smart å gå tilbake til ham.

Anonymous poster hash: 49961...273
Skrevet

Hvis han har vært voldelig er det jo ikke så smart å gå tilbake til ham. Anonymous poster hash: 49961...273

Enig. Og det var vold, jeg ble angrepet, men ikke skadet fysisk.

Omtrent alt i meg sier nei, men jeg er et intenst følesesmenneske, og en liten del av meg som er utrolig sterk skriker JA JA JA!

hi

Skrevet

Æ tenke kjærester i hver sin bolig først,

Men ikke giftemål på nytt

-mann

Anonymous poster hash: c5a12...521

Skrevet

Lurt å være kjærester en god stund da. Veldig greit at dere ksn treffes og tilbringe all tid sammen under påskudd av at dere er sammen som familie. Og prat MYE sammen. Få alt grumset opp og ut. Uansett utfall så må alle usikkerheter og vondter ut av systemet før dere kan gå videre.

Men ikke avfei et mulig vellykket resultat bare fordi alle av ren prinsipp sier at du skal holde deg unna når det ikke funket første gang. Kun DU vet om hvor frustrerte, sinte og oppjagede dere var forrige gang. Kanskje dere er klokere nå?

Anonymous poster hash: 7d7f0...9c6

Skrevet

Et forhold er så MYYE mer enn sex, så dette høres helt uansvarlig ut.

Dere har barn sammen, så ta dere sammen og prøv å ha et godt samarbeid i stedet for å grafse i hverandres truser og utfordre skjebnen nok en gang.

Dere skylder barna dere har satt til verden å tenke med hodet, IKKE underlivet. Sorry kanskje kvast svar, men du ønsker vel ærlige svar.

Anonymous poster hash: 8e774...249
Skrevet

Ja, så lenge kåtskapen er til stede og styrer livet, er vel deres forhold satt til å vare. Dersom andre ting enn kåtskap skal styre, vet du vel hva som bør gjøres?

Anonymous poster hash: 80cf7...edd

Skrevet

Vi var blitt venner igjen, krigen var over, vi snakket plutselig om andre ting en det praktiske rundt barna. Det var godt ikke å være i krig lenger, en lettelse.

At det plutselig skulle lyne og tordne mellom oss tok meg helt på senga, det hadde jeg aldri trodd skulle skje. Aldri. Og så ble vi bare slått ut, begge to, det bare eksploderte. Jeg skjønte ingenting, var i sjokk og i total fred samtidig. Der og da føltes det som den beste sexen jeg hadde hatt noensinne.

Det er ganske ferskt, så jeg er enda temmelig rystet.

hi

Skrevet

-mannAnonymous poster hash: c5a12...521

Haha, jeg kommer aldri til å gifte meg igjen. Jeg tenker hemmelig elsker en stund, så får vi se. Kanskje jeg bare trengte et nummer?

hi

Skrevet

Vi var blitt venner igjen, krigen var over, vi snakket plutselig om andre ting en det praktiske rundt barna. Det var godt ikke å være i krig lenger, en lettelse.

At det plutselig skulle lyne og tordne mellom oss tok meg helt på senga, det hadde jeg aldri trodd skulle skje. Aldri. Og så ble vi bare slått ut, begge to, det bare eksploderte. Jeg skjønte ingenting, var i sjokk og i total fred samtidig. Der og da føltes det som den beste sexen jeg hadde hatt noensinne.

Det er ganske ferskt, så jeg er enda temmelig rystet.

hi

Fyren har vært voldelig med deg. Forut for voldsepisoden var forholdet elendig over lang tid.

Skal dere en gang vurdere å bli sammen igjen så bør dere holde dette helt skjult for barna, IKKE begynne å gjøre ting sammen som familie igjen. Men dere kan være kjærester i det skjulte samtidig som dere går i parterapi over tid for å rydde opp i det som overhodet ikke fungerte i forholdet deres før han ble voldelig. Jeg ville også vurdert å krevd et sinnemestringskurs for hans del.

Tror du han er villig til å gjøre det for å få deg tilbake? Er han villig til å jobbe for deg, gjøre det ubehagelige som må til hvis dere skal ha noen som helst sjanse?

Eller er han (og du også) så forblindet av rått begjær at dere velger å tro at alt nå er i orden og dere er sååå forandret begge to at det aldri blir problemer igjen?

Vær så snill, ikke begynn å involvere barna i deres egne forvirrede følelser. Du sier selv at det dirrer mellom dere. Tro meg, barna deres VIL legge merke til det. Og det kan enten skape en frykt om de husker det som ikke fungerte mellom dere - eller det kan skape forhåpninger om at familien skal samles som kanskje er helt urealistiske. Hvis det siste skjer så vil et brudd mellom deg og denne mannen være mye enklere. Du vil ev. nok en gang få bevist at fyren er en dust, og det å slikke dine sår, gi slipp på ham og gå videre følelsesmessig blir ikke for tøft for deg. For barna dine blir det trolig verre enn første skillsmissen, for nå er de større, har større forventninger, blir trolig mer involvert i det som skje mellom deg og faren.

Test ham - krev at dere holder forholdet helt skjult for barna i lang tid fremover, mens dere sammen går i parterapi og bearbeider de tingene som gjorde at dere overhodet ikke fungerte sammen tidligere og han tar et sinnemestringskurs. Er han villig til dette, gi det en sjanse. Er han ikke villig til det... da har du trolig et svar på hvor seriøs han egentlig er rundt dette, eller at han trolig ikke har endret seg så mye at det vil kunne fungere mellom dere.

Anonymous poster hash: 58c26...549

Skrevet

Fyren har vært voldelig med deg. Forut for voldsepisoden var forholdet elendig over lang tid. Skal dere en gang vurdere å bli sammen igjen så bør dere holde dette helt skjult for barna, IKKE begynne å gjøre ting sammen som familie igjen. Men dere kan være kjærester i det skjulte samtidig som dere går i parterapi over tid for å rydde opp i det som overhodet ikke fungerte i forholdet deres før han ble voldelig. Jeg ville også vurdert å krevd et sinnemestringskurs for hans del.Tror du han er villig til å gjøre det for å få deg tilbake? Er han villig til å jobbe for deg, gjøre det ubehagelige som må til hvis dere skal ha noen som helst sjanse? Eller er han (og du også) så forblindet av rått begjær at dere velger å tro at alt nå er i orden og dere er sååå forandret begge to at det aldri blir problemer igjen? Vær så snill, ikke begynn å involvere barna i deres egne forvirrede følelser. Du sier selv at det dirrer mellom dere. Tro meg, barna deres VIL legge merke til det. Og det kan enten skape en frykt om de husker det som ikke fungerte mellom dere - eller det kan skape forhåpninger om at familien skal samles som kanskje er helt urealistiske. Hvis det siste skjer så vil et brudd mellom deg og denne mannen være mye enklere. Du vil ev. nok en gang få bevist at fyren er en dust, og det å slikke dine sår, gi slipp på ham og gå videre følelsesmessig blir ikke for tøft for deg. For barna dine blir det trolig verre enn første skillsmissen, for nå er de større, har større forventninger, blir trolig mer involvert i det som skje mellom deg og faren. Test ham - krev at dere holder forholdet helt skjult for barna i lang tid fremover, mens dere sammen går i parterapi og bearbeider de tingene som gjorde at dere overhodet ikke fungerte sammen tidligere og han tar et sinnemestringskurs. Er han villig til dette, gi det en sjanse. Er han ikke villig til det... da har du trolig et svar på hvor seriøs han egentlig er rundt dette, eller at han trolig ikke har endret seg så mye at det vil kunne fungere mellom dere. Anonymous poster hash: 58c26...549

Vi er enige i mye, du og jeg.

Jeg vil holde alt skjult. Jeg vil ikke involvere barna. Jeg vil jo ikke dette. Jeg er fullstendig klar over barns økende håp og forventninger. Jeg vet at fallhøyden er høy i forhold til han og meg. Jeg vet også at mange lykkes i 2. forsøk. Vi er voksne, og begge kan velge og vrake i andre om vi vil.

Jeg tror han ville gjort alt for å få meg tilbake, sagt ja til all slagt terapi for seg selv og oss sammen.

hi

Skrevet

Vi er enige i mye, du og jeg.

Jeg vil holde alt skjult. Jeg vil ikke involvere barna. Jeg vil jo ikke dette. Jeg er fullstendig klar over barns økende håp og forventninger. Jeg vet at fallhøyden er høy i forhold til han og meg. Jeg vet også at mange lykkes i 2. forsøk. Vi er voksne, og begge kan velge og vrake i andre om vi vil.

Jeg tror han ville gjort alt for å få meg tilbake, sagt ja til all slagt terapi for seg selv og oss sammen.

hi

Da dropper dere alle planer om felles helger med barna. Dere vil aldri greie å skjule forholdet deres for barna, tro meg - jeg hadde en far som trodde jeg var både blind og døv og dum, tror jeg. Det er så opplagt. Når du og mannen ikke har hatt slike felles turer med barna tidligere så vil barna bli ekstra oppmerksomme for å finne ut hva som egentlig skjer.

Nei, skal dere gjøre dette så må dere gjøre det ordentlig, dvs. HELT uten å involvere barna!

Gå i terapi sammen, få ham til å ta sinnemestringskurs.

Men du bør kanskje også lytte litt mer til deg selv enn til ham... Du sier at du har ingen tro på at dere vil få det til å fungere, og da er det noe som stopper deg. Dermed kan dere heller ikke involvere barna deres heller.

Anonymous poster hash: 58c26...549

Skrevet

Da dropper dere alle planer om felles helger med barna. Dere vil aldri greie å skjule forholdet deres for barna, tro meg - jeg hadde en far som trodde jeg var både blind og døv og dum, tror jeg. Det er så opplagt. Når du og mannen ikke har hatt slike felles turer med barna tidligere så vil barna bli ekstra oppmerksomme for å finne ut hva som egentlig skjer. Nei, skal dere gjøre dette så må dere gjøre det ordentlig, dvs. HELT uten å involvere barna!Gå i terapi sammen, få ham til å ta sinnemestringskurs. Men du bør kanskje også lytte litt mer til deg selv enn til ham... Du sier at du har ingen tro på at dere vil få det til å fungere, og da er det noe som stopper deg. Dermed kan dere heller ikke involvere barna deres heller. Anonymous poster hash: 58c26...549

Takk, enig igjen. Vi klarer ikke skjule noe, så det må bli hemmelig elsker-opplegg. Og tro meg, den jeg lytter aller mest til er meg selv. Det kan godt hende dette går over fort.

Skrevet

-mann

Anonymous poster hash: c5a12...521

Samme her.

Noen par funker bedre som særboere enn samboere.

Anonymous poster hash: 0b5e7...dcf

Skrevet

Lurt å være kjærester en god stund da. Veldig greit at dere ksn treffes og tilbringe all tid sammen under påskudd av at dere er sammen som familie. Og prat MYE sammen. Få alt grumset opp og ut. Uansett utfall så må alle usikkerheter og vondter ut av systemet før dere kan gå videre.

Men ikke avfei et mulig vellykket resultat bare fordi alle av ren prinsipp sier at du skal holde deg unna når det ikke funket første gang. Kun DU vet om hvor frustrerte, sinte og oppjagede dere var forrige gang. Kanskje dere er klokere nå?

Anonymous poster hash: 7d7f0...9c6

Hør, hør.

Anonymous poster hash: 0b5e7...dcf

Skrevet

Stockholmsyndromaktig opplegg dere har på gang!

Anonymous poster hash: b60a1...f1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...