Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #1 Skrevet 4. januar 2017 Etter at jeg begynte på sterke melkesyrebakterier så har jeg holdt meg frisk. Er det noe i det?  Anonymous poster hash: b56a7...390
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #2 Skrevet 4. januar 2017 Ja, rundt 80 % av immunforsvaret vårt sitter i tarmene, så når man bedrer tarmfloraen så bedrer man også immunforsvaret. Anonymous poster hash: 63e24...02c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #3 Skrevet 4. januar 2017 Hva er det du tar? Jeg trenger det!  Hilsen en som har vært syk av og på i 6 uker...  Anonymous poster hash: c87ee...b02
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #4 Skrevet 4. januar 2017 Ja, det stemmer nok, tarmfloraen er veldig viktig for immunforsvaret.  Tannlegen min anbefalte meg en intensivkur siden jeg slet med betent tannkjøtt, hun sa det kunne virke veldig positivt for munnhulen og slimhinnene ellers i kroppen å ta melkesyrebakterier. Hun anbefalte udos chpise super 8 så jeg kjøpte den. Hun sa den var mye bedre enn de som selges på apoteket. Den inneholder 42 milliarder bakterier, mens bestselgeren på apoteket, Idoform, inneholder 2,5 milliarder....  http://www.life.no/produkter/mage-tarm/melkesyrebakterier/udo-s-choice-melkesyrebakterier-super-8-30-kpsl?gclid=CPHyhPG2qdECFRtkGQod3i4KWA  Nå har jeg snart tatt hele glasset, har vært i super form, magen fungerer som en drøm. Men nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre nå, har lest flere steder at dette er en intensivkur som er anbefalt å ta i en mnd, jeg må jo fortsette med melkesyrebakterier, men kanskje en rimeligere variant som ikke er så "sterk"? Får spørre på helsekosten kanskje.... Anonymous poster hash: ae60c...884
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #5 Skrevet 4. januar 2017 Nå skal jo bakteriene formere seg uten hjelp framover. De er levende, vøtt!  Anonymous poster hash: 52bfe...770
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #6 Skrevet 4. januar 2017 Hi her Så kjekt å høre. Har merket bedring. Bruker denne: Bio Life Bio-Dophilus Gold Probiotika - VITA.NO https://www.vita.no/biolife-bio-dophilus-gold  Har brukt den ca 2,5 mnd nå  Anonymous poster hash: b56a7...390
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017  Ja, det stemmer nok, tarmfloraen er veldig viktig for immunforsvaret.  Tannlegen min anbefalte meg en intensivkur siden jeg slet med betent tannkjøtt, hun sa det kunne virke veldig positivt for munnhulen og slimhinnene ellers i kroppen å ta melkesyrebakterier. Hun anbefalte udos chpise super 8 så jeg kjøpte den. Hun sa den var mye bedre enn de som selges på apoteket. Den inneholder 42 milliarder bakterier, mens bestselgeren på apoteket, Idoform, inneholder 2,5 milliarder....  http://www.life.no/produkter/mage-tarm/melkesyrebakterier/udo-s-choice-melkesyrebakterier-super-8-30-kpsl?gclid=CPHyhPG2qdECFRtkGQod3i4KWA  Nå har jeg snart tatt hele glasset, har vært i super form, magen fungerer som en drøm. Men nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre nå, har lest flere steder at dette er en intensivkur som er anbefalt å ta i en mnd, jeg må jo fortsette med melkesyrebakterier, men kanskje en rimeligere variant som ikke er så "sterk"? Får spørre på helsekosten kanskje....  Anonymous poster hash: ae60c...884 Prøv den jeg bruker da. Den inneholder enda flere gode bakterier.. Ingen har sagt til meg maks 1 mnd..? Hi  Anonymous poster hash: b56a7...390
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #8 Skrevet 5. januar 2017 Oi, for en pris da! Â Anonymous poster hash: c87ee...b02
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #9 Skrevet 5. januar 2017 Oi, for en pris da!  Anonymous poster hash: c87ee...b02 Er dyrt å gå på antibiotika 1 gang i mnd også. Er det jeg har gjort (urinveisinfeksjon) I helsekost koster den rundt 600 kr. Er virkelig verdt det hvis den kan hjelpe mot sykdom Hi  Anonymous poster hash: b56a7...390
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2017 #10 Skrevet 5. januar 2017 Er dyrt å gå på antibiotika 1 gang i mnd også. Er det jeg har gjort (urinveisinfeksjon) I helsekost koster den rundt 600 kr. Er virkelig verdt det hvis den kan hjelpe mot sykdom Hi  Anonymous poster hash: b56a7...390 Hvis det selges på helsekost Hvordan vet du da at det virker uten å ha farlige bivirkninger?    Anonymous poster hash: a1f7b...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå